خوش آمدید

جزئیات تعداد بیمه شدگان در محلات کم برخوردار کشور - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

جزئیات تعداد بیمه شدگان در محلات کم برخوردار سرزمین – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، مسعود مشایخی، با اشاره به این که بیمه سلامت یک سازمان بیمه‌گر پایه در خدمت‌رسانی به مردم در حوزه سلامت و درمان است، او گفت: بیمه سلامت اکنون بیشتر از ۴۴ میلیون نفر بیمه شده دارد.

او گفت: بر پایه قانون همه افراد باید تحت پوشش بیمه باشند، از این جهت در او گفت و گو عدل در سلامت اول دهک‌های پایین مورد دقت قرار گرفتند، به اختصاصی سه دهک اول جامعه به طور رایگان و با مصوبه مجلس و حمایتدولت در سال قبل (۱۴۰۱) و با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومانی بیمه شدند.

مشایخی تصریح کرد: این سه دهک کاملاً رایگان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند، علاوه بر این با همکاری ستاد توانمندی محلات کم برخوردار و دیگر نهادهای ذی ربط ۲۰۲۰ منطقه در سرزمین تحت پوشش بیمه قرار گرفتند، بنابر این بیشتر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر هم در این محلات بیمه سلامت رایگان شدند.

ادامه مطلب
اپل از انتشار کردن اپ همانند‌ساز ویندوز در اپ استور جلوگیری کرد_تاشکن

وی اصرار کرد: در سال ۱۴۰۲ دو دهک دیگر نیز به مجموعه بیمه شدگان رایگان اضافه شدند، لذا اکنون بیشتر از ۱۲ میلیون نفر در این ۵ دهک بیمه رایگان دارند، برای دهک‌های ۶ تا ۹ نیز تخفیف‌های حق بیمه در نظر گرفته شده است.

مشایخی او گفت: بیشتر از ۳۳ میلیون نفر در بیمه سلامت تحت پوشش بیمه رایگان می باشند.

مدیرکل سلامت خانواده و نظام ارجاع سازمان بیمه سلامت ایران او گفت: در ۳۱ استان سرزمین و در کل بیشتر از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دارای بیمه رایگان می باشند که به تفکیک تعداد محلات کم برخوردار و تعداد بیمه شدگان در هر استان در اینفوگرافی ذیل آمده است.

ادامه مطلب
منفعت گیری از تحریک مغناطیسی شخصی‌سازی شده امکان پذیر در درمان افسردگی موثر باشد_تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها