خوش آمدید

بازگشت شاهمرادی به اداره کل تجهیزات پزشکی

برگشت شاهمرادی به اداره کل تجهیزات پزشکی – تاشکن


به نقل از خبرنگار مهر، روز قبل سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو، با صدور حکمی، سعیدرضا شاهمرادی را به اداره کل تجهیزات پزشکی بازگرداند.

احتمالا با اهمیت ترین ویژگی شاهمرادی، بیگانه نبودن او با حوزه تجهیزات پزشکی است. چون، در طول سال‌های قبل مدام در اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو وجود داشته و قطعاً بر مسائل و مشکلات حوزه اشراف کامل دارد.

شاهمرادی در دوره‌ای که سیدحسین صفوی مدیرکل تجهیزات پزشکی می بود، حکم مشاور عالی مدیرکل را داشت و به جستوجو آن، در آبان ۱۳۹۹ و در دوره مدیریت محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو، به گفتن مدیرکل تجهیزات پزشکی منصوب شد.

مدیریت زنجیره فراهم تجهیزات و ملزومات پزشکی اساسی سرزمین با شدت و دقت مناسب و جلوگیری از افتکالاهای مورد نیاز در مقابله با تحریم‌ها، یکی از مأموریت‌های شاهمرادی در دوره قبلی مدیریت اداره کل تجهیزات پزشکی می بود.

ادامه مطلب
یاسین خسروی به مدال طلای پرتاب وزنه پاراآسیایی رسید
آخرین مطالب

اکنون، در برگشت مجدد به اداره کل تجهیزات پزشکی، احتمالا همین مأموریت را باید مجدد احیا کند. چون، چالش مهم بیمارستان‌های سرزمین، دسترسی به تجهیزات و ملزومات پزشکی مصرفی است.

مدیریت و نظارت بر فرایند قیمت گذاری و صدور پروانه تجهیزات و ملزومات پزشکی و ارتقا مکانیسم‌های نظارتی آن اداره کل به منظور جلوگیری از تبعیض و انحصارگرایی، به همراه بازنگری و تصمیم گیری عادلانه در خصوص تخصیص ارز به شرکت‌های متقاضی، به منظور فراهم به موقع کالاهای مورد نیاز سرزمین؛ از دیگر مأموریت‌های شاهمرادی است.

ادامه مطلب
خدابخشی از معاونت سیاسی صداوسیما برکنار شد

قطعاً، انتخاب مجدد او به گفتن مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، با دوراندیشی رئیس سازمان غذا و دارو صورت گرفته است.

احیا صنعت تجهیزات و ملزومات پزشکی داخل سرزمین و گره زدن تشکیل داخل به مراکز علمی، تحقیقاتی و محققان در سراسر سرزمین و این چنین تولیدکنندگان صاحب تکنولوژی در خارج از سرزمین و تسهیل فرایندهای حاضر؛ اندوخته گذاری در عرصه تولیدات تجهیزات و ملزومات پزشکی با منفعت گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری و اندوخته گذاران داخلی و خارجی و این چنین، حمایتو اعتلای کیفیت تجهیزات و ملزومات تشکیل داخلی و ممنوعیت واردات موارد شبیه خارجی؛ از دیگر برتری‌های اداره کل تجهیزات پزشکی در دوره تازه مدیریت شاهمرادی خواهد می بود.

هم چنان که در حکم سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو، نیز این مأموریت‌ها برای شاهمرادی تعریف شده است.

ادامه مطلب
اندازه‌گیری گذر زهره برای اولین‌بار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

رئیس سازمان غذا و دارو، در حکم انتصاب شاهمرادی، ۱۱ مأموریت برای اداره کل تجهیزات پزشکی تعریف کرده است که به نظر می‌رسد با دقت به سابقه‌ای که مدیرکل تازه در این حوزه دارد، بتواند این ماموریت های و مأموریت‌ها را با پیروزی به سرانجام رساند.

مسئله مهم در برگشت شاهمرادی به اداره کل تجهیزات پزشکی، مشورت با انجمن‌ها و اتحادیه‌های صنف تجهیزات و ملزومات پزشکی است که باید جدی گرفته بشود.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها