خوش آمدید

برون سپاری برخی امور غیرحاکمیتی سازمان غذا و دارو - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سامانه تیتک دسترسی خوبی برای نظارت مجازی است – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، سیدحیدر محمدی، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی با گفتن این که اخیراً عمل های مناسبی از جمله انبار مجازی، قیمت گذاری و…، عملیاتی شد، افزود: در قبل نظارت بر واردات و توزیع تجهیزات پزشکی به طور سنتی و غیرشفاف می بود که خوشبختانه امروز داشبوردهای مدیریتی سامانه تیتک اطلاعات خوبی از فراهم، توزیع و تخصیص ارز می‌دهد که دسترسی مناسبی برای نظارت مجازی است.

او همین طور گفت: در حوزه شفافیت و نظارت عمل های ارزنده‌ای صورت گرفته که ابتکار عمل آن در دوره تازه مدیریتی تجهیزات پزشکی می بود که امیدواریم در دوره بعدی نیز جستوجو بشود.

معاون وزیر بهداشت با اصرار بر این که «فراهم» در رابطه تجهیزات پزشکی به خصوص تجهیزات مصرفی زیاد حائز اهمیت است، او گفت: امیدواریم با حمایتزیاد تر از شرکت‌های دانش بنیان ناظر پویایی و وجود زیاد تر در عرصه تشکیل تجهیزات پزشکی و خودکفایی باشیم.

ادامه مطلب
شورای رقابت قیمت خودروهای برقی را تعیین نمی‌کند

وی با اشاره به مشکلات فراسازمانی در حوزه تجهیزات پزشکی در اغاز سال جاری، افزود: با وجود برخی مسائل در فراهم ارز و حقوق گمرکی، خوشبختانه مشکلات با پشتیبانی وزیر بهداشت و رئیس جمهور از بین بردن شد. این چنین اگرچه تفاهم نامه ارزی با تأخیر بسیاری اجرایی شد، پیش بینی می‌بشود در سال پیش رو باز هم در این حوزه با چالش‌هایی روبه رو باشیم که باید از هم اکنون برنامه ریزی ملزوم را داشته باشیم.

محمدی خاطرنشان کرد: حمایتاز تشکیل و خودکفایی در فراهم تجهیزات پزشکی علتکاستن از هزینه‌ها و تشکیل مطمعن خاطر برای برنامه ریزان و مصرف کنندگان می‌بشود که باید دقت به این مهم را در حوزه ماموریت های خود با جدیت بیشتری جستوجو کنیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
۱۹ هندبالیست ایرانی عازم ترکیه شدند_تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها