خوش آمدید

آیپد پرو 2024 احتمالاً از شارژ مگ‌سیف پشتیبانی خواهد کرد

آیپد پرو ۲۰۲۴ به گمان زیادً از شارژ مگ‌سیف حمایتخواهد کرد


نسخه نسل بعدی آیپد پرو که قرار است در سال ۲۰۲۴ اراعه بشود، امکان پذیر از نمایشگر OLED و شارژر مگ‌‌سیف منفعت ببرد. با دقت به شایعه ها قبلی مبنی بر این که اپل درحال کار روی شارژ بی‌سیم برای آیپد است، انتظار می‌رود به‌زودی اپل مگ‌سیف را به آیپد پرو بیاورد. اکنون گزارشی تازه هم این نوشته را قبول کرده است.

بر پایه گزارش MacRumors، به نظر می‌آید اپل می‌خواهد حمایتآیپد پرو از شارژ بی‌سیم مگ‌سیف را ممکن کند. در سال ۲۰۲۱، «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، او گفت که اپل درحال بازدید قاب عقب شیشه‌ای برای آیپد پرو ۲۰۲۲ است که امکان شارژ بی‌سیم را فراهم می‌کند. گرمن به‌طور خاص حرف های می بود که اپل درحال آزمایش یک سیستم مگ‌سیف برای آیپد پرو است. مدل‌های آیپد پرو ۲۰۲۲ فاقد شارژ بی‌سیم، قاب عقب شیشه‌ای یا تغییرات قابل‌توجهی در طراحی بودند، اما امکان پذیر این ویژگی‌های در سال آینده به این تبلت راه اشکار کنند.

ادامه مطلب
پرس‌تی‌وی، جنگ غزه و افشاگری از 2 کابوس بزرگ صهیونیست‌ها

ویژگی‌های موردانتظار برای آیپد پرو ۲۰۲۴

آیپد پرو ۲۰۲۴ به گمان زیادً از شارژ مگ‌سیف حمایتخواهد کرد ۱۴

مدل‌های تازه ۱۱.۱ و ۱۳ اینچی آیپد پرو با نمایشگرهای OLED برای سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده‌اند. این چنین انتظار می‌رود این دستگاه‌ها طراحی جدیدی داشته باشند. اپل چند سالی است که ظاهر آیپد پرو را تحول نداده است، به این علت احتمالا سال آینده ناظر آیپد پرو با ظاهری متفاوت باشیم.

این گمان نیز وجود دارد که اپل در سال ۲۰۲۴ درکنار تجهیز آیپدها به OLED، پنل پشتی را نیز از شیشه بسازد. منفعت گیری از قاب عقب شیشه‌ای همانند آیفون علتمی‌بشود که آیپد پرو درهنگام افتادن صدمه‌پذیرتر بشود، اما از سویی به لوازم جانبی بدون‌سیم و شارژر معمولی مگ‌سیف اجازه می‌دهد که هم برای آیفون و هم برای آیپد ‌به‌کار بیاید. این چنین اپل به گمان زیادً درحال گسترش شارژرهای ۱۵ واتی مغناطیسی Qi2 است که در‌حال‌حاضر سازندگان شخص ثالث به‌جستوجو ساخت آن می باشند.

ادامه مطلب
رئیس ضد‌انحصار اتحادیه اروپا این هفته با «تیم کوک» دیدار می‌کند
آخرین مطالب

به‌طور کلی شارژ ۱۵ واتی مگ‌سیف کندتر از شارژ سیمی از طریق USB-C است، اما به‌هرحال این چنین امکانی گزینه‌های شارژ بیشتری را در اختیار دارندگان دستگاه‌های اپل قرار می‌دهد.

این گمان وجود دارد که شارژ مگ‌سیف آیپد زیاد تر همانند به شارژر مغناطیسی مک باشد. این چنین اپل درحال کار بر روی یک کیبورد آلومینیومی همانند به مک برای اراعه آیپد پرو در سال ۲۰۲۴ است. آیپدهای تازه به گمان زیادً از همان تراشه‌های M3 در مک‌بوک پرو منفعت گیری خواهند کرد.

ادامه مطلب
اپل به گمان زیادً در آیفون 16 فناوری جدیدی برای معاوضه باتری معارفه می‌کند_تاشکن



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها