خوش آمدید

باید برداشت غیرقانونی ارز به حساب پرسپولیس بازگردد

پرسپولیس اول ایران، چهارم آسیا در رنکینگ تازه باشگاهی


بنا بر اظهار سایت فوتبال دیتابس، تیم پرسپولیس بهترین جایگاه را در بین تیم های ایرانی در قاره آسیا و رنکینگ جهانی داشته است.

ادامه مطلب
پای درویش به کمیته اخلاق کشیده شد


به نقل از

خبرگزاری موج


، سایت «footballdatabase» تازه ترین رنکینگ باشگاهی در فوتبال جهان را خبرداد که بر پایه آن تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۱۵۹۹ امتیاز در مکان چهارم آسیا، ۱۲۹ جهان و اول ایران قرار گرفت.

در این رده بندی تیم استقلال تهران با ۱۵۸۶ امتیاز در مکان پنجم آسیا، ۱۴۱ جهان و دوم ایران ایستاد و سپاهان اصفهان هم با ۱۵۷۳ امتیاز در مکان هفتم آسیا، ۱۵۷ جهان و سوم ایران جای گرفت.

از بین ۳ تیم برتر ایران در رنکینگ جهانی و آسیایی در یک سال قبل، تنها تیم پرسپولیس در رده جهانی با اُفت روبه رو شده و تیم‌های استقلال تهران و سپاهان روال صعودی را در پیش گرفته‌اند. این چنین با دقت به این که ۴ تیم از قاره آسیا در جام باشگاه‌های جهان وجود اشکار می‌کنند و از آنجایی که الهلال عربستان صدرنشین آسیا است، تیم النصر با ۱۶۱۸ امتیاز در مکان دوم آسیا قرار گرفته و در رده جهانی هم در مکان ۱۰۷ است و بیشترین شانس را دارد تا به گفتن سومین تیم آسیا وجود خود را در این مسابقات قطعی کند.

ادامه مطلب
بادهای وحشتناک در اودیشا هند_تاشکن

مطابق قانون فیفا، قهرمان‌های دو سال تازه لیگ قهرمانان آسیا (الهلال عربستان و اوراواردز ژاپن)، قهرمان فصل ۲۴- ۲۰۲۳ لیگ قهرمانان و بهترین تیم رنکینگ باشگاهی آسیا در آخر سال ۲۰۲۳ می‌توانند در جام باشگاه‌های جهان وجود یابند که با دقت به امتیازات و بازی‌های باقی مانده تا آخر سال ۲۰۲۳ دور از انتظار است پرسپولیس و استقلال بتوانند خود را به مکان دوم رنکینگ باشگاهی در آسیا برسانند. سپاهان هم که در مرحله حذفی وجود دارد، کار سختی برای وجود در جام باشگاه‌ها خواهد داشت چراکه شاگردان ژوزه مورایس تنها با قهرمانی در آسیا می‌توانند جواز وجود در مسابقات جهانی را به دست آورند.

ملزوم به ذکر است که بعد از ۳ تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان، تراکتور تبریز با قرارگیری در رده ۳۳ آسیا به گفتن چهارمین تیم برتر ایران شناخته می‌بشود. در رده بندی جهانی تیم‌های منچسترسیتی، رئال مادرید و اینتر به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جهان قرار دارند.

ادامه مطلب
همه چیز جام به روز آخر موکول شد/ استقلال با یک گل گل گهر را برد_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها