خوش آمدید

مشخصات گلکسی S24 اولترا فاش شد؛ دوربین قدرتمندتر و بدنه تیتانیومی

مشخصات گلکسی S24 اولترا آشکار شد؛ دوربین پرقدرت و بدنه تیتانیومی


بر پایه اظهار منبعی آگاه، قوت پردازش دوربین در گلکسی S24 اولترا ارتقا چشمگیری خواهد داشت. این چنین این منبع اطلاعات آشکار‌شده قبلی درمورد هوش مصنوعی مولد داخلی این گوشی را قبول می‌کند. انتظار می‌رود این گوشی دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد متنوعی باشد و این فناوری به گوشی سامسونگ اجازه می‌دهد تا کارهایی همانند ترجمه مطلب‌ها و نوشتن ایمیل‌ها را انجام دهد. این چنین گلکسی S24 اولترا از بدنه تیتانیومی خاکستری منفعت خواهد برد.

بر پایه پست یک منبع آگاه در ایکس، پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی S24 اولترا، دوربینی به مراتب بهتر از گلکسی S23 اولترا خواهد داشت. به نظر می‌آید این تحول زیاد تر نرم‌افزاری باشد و پردازش عکس در این گوشی تحول قابل‌توجهی کند. گلکسی S23 اولترا یکی از بهترین دوربین‌ها را در تلفنهای حاضر در بازار دارد، اما تصاویر نهایی بعضی اوقات‌اوقات نوردهی بیش‌ازحد دارند و اشباع‌شده به نظر می‌رسند؛ گمان دارد پرچمدار بعدی سامسونگ این مشکل را رفع کرده باشد.

ادامه مطلب
سامسونگ اپ تازه Samsung Find را برای رقابت با Find My اپل معارفه کرد

مشخصات احتمالی گلکسی S24 اولترا

مشخصات گلکسی S24 اولترا آشکار شد؛ دوربین پرقدرت و بدنه تیتانیومی ۱۴

بر پایه پست این منبع آگاه، فریم بدنه گلکسی S24 اولترا نیز همانند آیفون ۱۵ پرو، انگارً از تیتانیوم ساخته خواهد شد. یکی از رنگ‌هایی که این گوشی خواهد داشت، تیتانیوم خاکستری است و باتوجه به اطلاعات آشکار‌شده، بهتر از تیتانیوم طبیعی آیفون ۱۵ پرو به نظر می‌رسد. همانطور که از نام آن پیداست، این رنگ متالیک خاکستری-سفید خواهد می بود و حالتِ نقره‌ای تیتانیوم طبیعی را منعکس می‌کند.

و در آخر، این پست می‌گوید که در دست گرفتن گلکسی S24 اولترا راحت است. انتظار می‌رود گلکسی S24 اولترا صفحه‌نمایش خمیده نسل قبلی خود را کنار بگذارد؛ صفحه‌نمایش‌های خمیده اگرچه مشکلات مختلفی دارند، اما نگه‌داشتن آن‌ها راحت‌تر است. این نوشته به این علت است که صفحه‌نمایش‌های منحنی عرض گوشی را افت خواهند داد. اما حرف های شده که گلکسی S24 اولترا با وجود طراحی مسطح‌تر، خوش‌دست خواهد می بود.

ادامه مطلب
استیو وزنیاک در زمان مرگ به قیمت بازار اپل فکر نخواهد کرد_تاشکن
آخرین مطالب

حرف های می‌بشود که گلکسی S24 از کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در ایالات متحده و چین، و اگزینوس ۲۴۰۰ در بازارهای دیگر منفعت گیری می‌کند. سامسونگ امکان پذیر دوربین تله‌فوتوی ۱۰ برابری در گلکسی S23 اولترا را کنار بگذارد و به دوربینی با وضوح بالاتر ولی با زوم ۵ برابری روی بیاورد. بر پایه اطلاعات آشکار‌شده، تمرکز زیاد تر این شرکت روی ارتقا نرم‌افزاری دوربین این گوشی بوده است. به نظر می‌آید این ارتقا، درکنار قوت هوش مصنوعی درون این دستگاه، بزرگ‌ترین جهش در سال‌های تازه تلفنهای سامسونگ باشد.

ادامه مطلب
دانلود بازی موبایلی Death Stranding





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها