خوش آمدید

تا پایان نیم فصل بازی‌های حساسی داریم

تا آخر نیم فصل بازی‌های حساسی داریم


سرمربی پرسپولیس:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس او گفت: هفته‌های حساسی را پشت سر می‌گذاریم و بازی‌ها با دقت به جدول، حساس‌ترین بازی‌ها را تا نیم‌فصل داریم و باید تلاش کنیم حداکثر امتیازها را بگیریم.

ادامه مطلب
سرخ آبی‌ها فقط تا ۱۰ خرداد برای دریافت مجوز حرفه‌ای زمان دارند_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: خوشحالم در این شهر خاطره‌انگیز برای خودم هستم. سال‌های خوبی را در کنار مردم اهواز داشتم و بخشی از دوران خوب زندگی من، در این شهر می بود.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: هفته‌های حساسی را پشت سر می‌گذاریم و بازی‌ها با دقت به جدول، حساس‌ترین بازی‌ها را تا نیم‌فصل داریم و باید تلاش کنیم حداکثر امتیازها را بگیریم. تمرینات خوبی داشتیم. با دقت به اتفاقات و حواشی، داربی انرژی بسیاری از نظر ذهنی از بازیکنان گرفت ولی تلاش کردیم ریکاوری و تمرینات خوبی داشته باشیم.

او افزود: جایگاه استقلال خوزستان با دقت به فوتبال خوبش، اینجای جدول نیست. بازی‌های بسیاری از آنها را دیده‌ایم و حتی روبه رو مدعیان بالای جدول بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته‌اند. استقلال خوزستان تیم جوان و یکدستی است. به کادر فنی خوب استقلال خوزستان تبریک می‌گویم و برای این تیم در ادامه مسابقات آرزوی پیروزی دارم. استقلال خوزستان از تیم‌هایی است که در این شهر ریشه دارد و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و به سه امتیاز دست اشکار کنیم؛ هر چند می‌دانیم برد سخت به دست می‌آید و بازیکنان ما باید تمرکز خوبی داشته باشند و انرژی خوبی بگذارند و بدانند بازی راحتی در پیش نداریم.

ادامه مطلب
«اخت الرضا» و «همه دختران من» در آخر هفته تلویزیون_تاشکن

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس این چنین گفت: «از VAR که کار مثبتی است، استقبال می‌کنیم ولی عدم فرهنگ‌سازی علتایجاد حواشی شده است. VAR برای چه در بازی قبل وجود داشت؟ برای این می بود تا اشتباهات بزرگ در بازی وجود نداشته باشد اما همه اشتباهاتی که صورت گرفت هم بزرگ می بود و هم علیه پرسپولیس و یک و دو امتیاز زیاد راحت را از تیم ما گرفتند و مانده‌ام چرا این اشتباهات فقط به زیان پرسپولیس می بود. هم باید برای ما پنالتی گرفته می‌شد و هم گلی که استقلال به ثمر رساند پنالتی نبوده است. ضمن این که بازیکن استقلال باید دقیقه ۶۰ اخراج می‌شد. اتفاقات بزرگ این بازی به زیان پرسپولیس شد و ناراحتی ما از این است. احتمالا اگر VAR نبوده است و این اتفاقات می‌افتاد می‌گفتیم داور این صحنه‌ها را ندیده است دو داور عراقی هم وجود داشتند که یقیناً ما روی آنها او گفت و گو داریم که چطور و با چه ارتباطی از عراق به ایران آمدند. به باشگاه گفتم همه مکالمات بین داور و داوران VAR باید پخش و شفاف‌سازی بشود و بدانیم در آن صحنه‌ها چه اتفاقاتی افتاد و این حق طبیعی تیم ماست.»

ادامه مطلب
تحول در افت اتلاف انرژی در قسمت خانگی با مطرح معاوضه بخاری‌های فرسوده

او گفت: «برای اشکان خورشیدی خوشحالم که اتهامات بسیاری به او زده شد و دیدیم با VAR هم چه اتفاقاتی افتاد. اینها کار خدا است و خدا نمی‌گذارد حق فردی پایمال بشود.»

گل‌محمدی در عکس العمل به این سوال که آقای فغانی هم همه تصمیمات داور بازی با استقلال را تایید کرده است، او گفت: سخن بگویید‌های آقای فغانی هیچ‌زمان فصل‌الخطاب نیست و او هم نادرست می‌کند. زیاد از کارشناسان نیز برعکس سخن بگویید‌های او نظر دادند.»




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها