خوش آمدید

شیائومی HyperOS

اولین تلفنهای دریافت‌کننده شیائومی HyperOS در بازار جهانی اشکار شد


شیائومی نزدیک به دو ماه پیش از سیستم‌عامل HyperOS رونمایی کرد و اکنون این شرکت لیست اولین تلفنهایی که در بازار جهانی این سیستم‌عامل را دریافت خواهند کرد، انتشار کرده است.

حساب Xiaomi HyperOS در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار کردن یک پست اولین تلفنهای دریافت‌کننده سیستم‌‌عامل تازه شیائومی را اظهار کرده است که یقیناً شامل دستگاه‌های مقداری می‌بشود.

تلفنهای دریافت‌کننده شیائومی HyperOS

به حرف های شیائومی، تلفنهای زیر سیستم‌عامل HyperOS را در فصل اول ۲۰۲۴ دریافت خواهند کرد:

  • شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو
  • شیائومی ۱۳ اولترا
  • شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو
  • ردمی نوت ۱۲/۱۲S
  • شیائومی پد ۶

در کنار شیائومی،‌ حساب رسمی پوکو جهانی در ایکس هم با انتشار کردن پستی اظهار کرده است که پوکو F5 اولین گوشی این برند خواهد می بود که در بازار جهانی به HyperOS تجهیزمی‌بشود. با دقت به پست پوکو، به گمان زیادً در آینده نزدیک ناظر انتشار کردن این سیستم‌عامل برای پوکو F5 خواهیم می بود. پوکو این چنین حرف های در آینده دیگر دستگاه‌های دریافت‌کننده این سیستم‌عامل را اظهار خواهد کرد.

ادامه مطلب
راهنمای خرید گوشی موبایل از ٣ تا ۶۰ میلیون تومان
آخرین مطالب

انتظار می‌رود در سال آینده میلادی تلفنهای بسیاری با برند شیائومی، ردمی و پوکو به سیستم‌عامل هایپر اواس تجهیزشوند. در قبل ناظر انتشار کردن لیستی غیررسمی از دستگاه‌های دریافت‌کننده این سیستم‌عامل بودیم که تلفنهای بسیاری در آن وجود داشتند.

درحالی‌که شیائومی در گسترش سیستم‌عامل خود از اندروید منفعت گیری کرده، اما HyperOS یک سیستم‌عامل تازه محسوب می‌بشود؛ همانند سیستم‌عامل هارمونی هواوی. شیائومی هم می‌خواهد اکوسیستم مخصوص به خودش را داشته باشد و از هایپر اواس برای محصولات مختلفی منفعت گیری کند.

ادامه مطلب
مانع ها ساخت انیمیشن از زبان خالق «چل پله زیرزمین»_تاشکن

مطابق تصاویر و ویدیوهای منتشرشده از هایپر اواس، این سیستم‌عامل شباهت تقریباً بسیاری به iOS اپل دارد، بااین‌حال برای قضاوت درمورد آن سریع است. باید چشم به راه ماند و دید سیستم‌عامل تازه شیائومی می‌تواند به محبوبیتی در بازار دست اشکار کند یا خیر.





منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها