خوش آمدید

نتایج بنچمارک تراشه اگزینوس 1480 گلکسی A55 افشا شد

نتایج بنچمارک تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ گلکسی A55 افشا شد


سامسونگ با رونمایی از گلکسی A15 و A25، معارفه نسل تازه تلفنهای سری گلکسی A را اغاز کرده است و اکثر کاربران چشم به راه معارفه گلکسی A55 می باشند. اکنون تراشه مورد منفعت گیری در این گوشی، یعنی اگزینوس ۱۴۸۰ در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است که از کارکرد قابل‌قبول آن حکایت دارد.

سامسونگ در گلکسی A54 از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ منفعت گیری کرده و برای نسل بعدی آن به سراغ اگزینوس ۱۴۸۰ می‌رود؛ تراشه‌ای که اکنون نتایج بنچمارک گیک‌بنچ ۶ آن انتشار شده است.

بنچمارک اگزینوس ۱۴۸۰ گلکسی A55

تراشه تازه سامسونگ در قسمت تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازهای ۱۱۸۰ و ۳۵۳۶ را به‌دست آورده است. برای قیاس اگزینوس ۱۳۸۰ در همین بنچمارک در قسمت تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۱۱۰۸ و ۲۷۹۷ شده است. با قیاس نتایج فهمید می‌شویم که اگزینوس ۱۴۸۰ در قسمت چندهسته‌ای پیشرفت قابل‌قبولی دارد.

تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ به ۴ هسته قوی با فرکانس ۲.۷۵ گیگاهرتز و ۴ هسته کم‌مصرف با فرکانس ۲.۰۵ گیگاهرتز تجهیزشده است. این چیپ از پردازشگر گرافیکی Xclipse 530 مبتنی بر معماری RDNA منفعت می‌برد که انگارً از GPUهای Mali مورد منفعت گیری در نسل‌های قبلی پرقدرت است. اکنون نمی‌دانیم Xclipse 530 از رهگیری پرتو حمایتمی‌کند یا خیر.

ادامه مطلب
برای سلامتی قلب شما، حتی خوابیدن بهتر از نشستن است
آخرین مطالب

مطابق رندرها، گلکسی A55 به فریم فلزی تجهیزمی‌بشود تا اولین گوشی سری گلکسی A با این ویژگی باشد. این چنین حاشیه‌های نمایشگر این دستگاه کمتر از گلکسی A54 خواهد می بود. روی پنل پشتی آن دوربین مهم سه‌گانه قرار می‌گیرد که شامل دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی می‌بشود.

از دیگر مشخصات احتمالی گوشی آینده سامسونگ می‌توان به اسپیکر استریو، سنسور تاثییر انگشت زیر نمایشگر و حمایتاز استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار اشاره کرد.

ادامه مطلب
استارتاپ یونیکورن چیست؟_تاشکن





منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها