خوش آمدید

اپل

از شارژرهای تقلبی برای دستگاه‌های‌ خود منفعت گیری نکنید


اپل به کاربران هشدار داده که برای شارژ محصولات خود ازجمله اپل واچ به سراغ شارژرهای تقلبی نروند و از شارژهای مهم یا دارای گواهی MFi (ساخته‌شده برای آیفون) منفعت گیری کنند تا به دستگاه آسیبی داخل نشود.

به حرف های اپل، منفعت گیری از شارژهای تقلبی می‌تواند به افت شدت شارژ، تکرار اعلان‌های شارژ و حتی افت عمر باتری منجر بشود.

چطور شارژر اپل را از مثالهای تقلبی تشخیص دهیم؟

در توضیحات کوپرتینویی‌ها، تصاویری از شارژرهای مهم اپل واچ اراعه شده است که اطلاعاتی حوالی کابل و علامت‌های روی آن را نمایش خواهند داد. اپل در این‌باره می‌گوید: «شارژرهای غیرمجاز به گمان زیادً رنگ‌ها، نوشته یا مطرح‌های متغیری نسبت به‌ مدل مهم روی سطح کانکتور شارژ دارند.»

از شارژرهای تقلبی برای دستگاه‌های‌ خود منفعت گیری نکنید ۱۹

علاوه‌براین، اپل لیستی از شماره مدل‌ها برای همه کابل‌های تولیدشده تا به‌امروز انتشار کرده و این چنین با اراعه یک دستورالعمل، به‌ شما در تشخیص اصل یا تقلبی بودن کابل شارژ پشتیبانی می‌کند.

ادامه مطلب
ناکامی سنگین دوربین گلکسی S24 اولترا از آیفون 15 پرو مکس!
آخرین مطالب

در این دستورالعمل، ابتدا باید اپل واچ به سیستم مک متصل بشود. بعد از اتصال، در قسمت تنظیمات سیستم روی گزینه General کلیک کنید و با انتخاب About، به‌ قسمت System Report بروید. در آخر با کلیک روی USB، شارژر ساعت خود را انتخاب کنید تا جزئیات را ببینید. با مطالعه جزئیات، فهمید می‌شوید که شارژرهای تولیدشده توسط اپل، این شرکت را به‌گفتن سازنده معارفه می‌کنند.

اپل
از شارژرهای تقلبی برای دستگاه‌های‌ خود منفعت گیری نکنید ۲۰

این چنین شرکت آمریکایی اضافه کرد که مشتریان آن‌ها می‌توانند با جستجو در دیتابیس عمومی لوازم جانبی MFi اپل یا جستجو برچسب Made for Watch، از صحت کیفیت شارژر خود مطمعن حاصل کنند.

ادامه مطلب
تجهیزات پزشکی در سال آینده هم ارز ترجیحی می گیرد - تاشکن



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها