خوش آمدید

مکالمه داوران دربی ضبط نشده بود و ما اجازه انتشار هم نداشتیم

مکالمه داوران دربی ضبط نشده می بود و ما اجازه انتشار کردن هم نداشتیم


رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در عکس العمل به خواست پرسپولیس،

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در عکس العمل به خواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر انتشار کردن مکالمه داوران دربی او گفت: مکالمات ضبط نشده اگر هم شده می بود اجازه انتشار کردن نداشتیم.

ادامه مطلب
تصویر روز ناسا: ناهید، ماه و آتشفشان


به نقل از

خبرگزاری موج


، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر روز پنج‌شنبه ۲۳ آذر به مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به آخر رسید.

این بازی با حاشیه‌های بسیاری همراه می بود و مسؤولان باشگاه پرسپولیس نسبت به قضاوت موعود بنیادی فر گله های مند بودند.

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: در لحظه‌های آخر ما کلاً نومید شده بودیم که بازی را با VAR برگزار کنیم اما مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال توانست سخن بگویید‌هایی را با مقامات فیفا داشته باشد و مجوز منفعت گیری از سیستم پشتیبانی داور ویدئویی برای دربی صد و دوم فراهم شد و از همین جا از او سپاس می‌کنم.

ادامه مطلب
گسترش تکنیک چاپ سه بعدی سریع با فلز مایع توسط پژوهشگران MIT

او در ادامه گفت: مجوز ما برای همین تک بازی می بود ولی این یعنی که ما می‌توانیم با VAR بازی‌های خود را برگزار کنیم و مشکلی برای این کار نداریم و فقط برای خرید تجهیزات آن عمل کنیم.

افشاریان در جواب به این سوال که اگر بنیادی فر مصدوم می‌شد چه فردی باید به جای او قضاوت می‌کرد، او گفت: اگر بنیادی فر مصدوم می‌شد، پشتیبانی داور ویدئویی اول ما که از سرزمین عراق می بود برای قضاوت به زمین می‌رفت.

رئیس کمیته داوران افزود: به نصب پشتیبانی داور ویدئویی نمره بیست می‌دهم و این بازی نشان داد که وجود VAR چه قدر می‌تواند مهم باشد. مشکل این است که فوتبال ما فقط حاشیه شده و مردم هیچ لذتی از آن نمی‌برند.

افشاریان در خصوص عدم اخراج امید حامدی فر بازیکن تیم استقلال او گفت: در صحنه حامدی فر، نظر پشتیبانی داور ویدئویی کارت زرد بوده است اما نمی‌تواند برای کارت زرد ورود کند و برای همین می بود که پشتیبانی داور ویدئویی ورود نکرد و بنیادی فر هم نسبت به این صحنه واکنشی نشان نداد.

ادامه مطلب
13 مهر ماه بازی‌های لیگ برتر در هفته هفتم از سر گرفته می‌شود

او در جواب به این سوال که مسؤولان تیم پرسپولیس خواستار انتشار کردن مکالمه داوران با سیستم پشتیبانی داوران ویدئویی شده‌اند، فرمود: به هیچ وجه مکالمات پشتیبانی داور ویدئویی و داور مهم قابل پخش نیست، فیفا اجازه این کار را نخواهد داد و ما انتشار نخواهیم کرد و در ضمن اصلاً این مکالمات ضبط نشده است که بخواهد انتشار بشود، برای ضبط کردن این مکالمات نیاز به مجوز فیفا داریم و برای همین مکالمات ضبط نشده است.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها