خوش آمدید

جیلی آزکارا

شرایط فروش جیلی آزکارا اظهار شد، محصول وارداتی فرداموتورز در راه بازار + جدول


جیلی آزکارا ازجمله خودروهای وارداتی تازه به بازار ایران است که توسط شرکت فرداموتورز به دست مشتریان می‌رسد. اکنون شرایط فروش جیلی آزکارا از سوی این شرکت اظهار شده است تا نخستین سری این ماشین بعد از شصت روز کاری تحویل متقاضیان بشود. مشتریان فرداموتورز تا آخر آذرماه زمان دارند با اراعه پیش‌پرداخت ۷۰۰ میلیون تومانی، در شرایط فروش جیلی آزکارا شرکت کنند. قیمت جیلی آزکارا از سوی فرداموتورز یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اظهار شده است. مابقی قیمت ماشین نیز در زمان صدور دعوت‌نامه از مشتریان اخذ خواهد شد.

شرایط فروش جیلی آزکارا در آذرماه ۱۴۰۲:

ماشین قیمت پیش‌پرداخت پرداخت بعد از صدور دعوت‌نامه موعد تحویل مهلت تکمیل وجه
جیلی آزکارا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ۷۰۰ میلیون تومان ۷۰۰ میلیون تومان ۶۰ روز کاری تا آخر آذرماه

جیلی آزکارا درواقع نسخه صادراتی جیلی بویو پرو است که با نامی تازه در بازارهای خارج از چین به فروش می‌رسد. این ماشین یک کراس‌اوور کوچک است و در قسمت پرتراکم بازار قرار می‌گیرد. بااین‌حال، اظهار قیمت رقابتی ۱.۴ میلیارد تومانی برای این ماشین علتمی‌بشود که جیلی آزکارا اغاز قدرتمندی در بازار ایران داشته باشد. تیگو ۷ پرو، لاماری ایما و هایما ۸S برخی از رقبای آزکارا به‌حساب می‌آیند.

ادامه مطلب
تفاوت قیمت خودروهای وارداتی در ایران و امارات + جدول
شرایط فروش جیلی آزکارا اظهار شد، محصول وارداتی فرداموتورز در راه بازار + جدول ۱۴

مشخصات فنی، قسمت متفاوت جیلی آزکارا نسبت به رقباست. این ماشین از ترکیب موتور ۱.۵ لیتری سه‌سیلندر توربوشارژر به همراه سیستم هیبریدی خفیف ۴۸ ولتی منفعت می‌برد. حداکثر راندمان پیشرانه آزکارا ۱۹۰ اسب‌بخار قوت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس هفت‌سرعته دوکلاچه نیز ماموریت انتقال قوت را در این ماشین بر مسئولیت دارد. کلاستر دیجیتال، سیستم صوتی Bose‌ به همراه نمایشگر، سانروف و سقف پانوراما، ترمز پارک برقی، سیستم تهویه دوکاناله، سیستم پایش سختی باد تایرها، تریم چرمی کابین، دوربین عقب و سیستم‌های ایمنی متنوع ازجمله تجهیزات این ماشین به شمار می‌روال.



منبع

آخرین مطالب
ادامه مطلب
چطور هوش مصنوعی می‌تواند حریم خصوصی و هویت ما را تهدید کند؟
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها