خوش آمدید

دایمنسیتی 9400

دایمنسیتی ۹۴۰۰ به گمان زیادً عملکردی فراتر از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهد داشت


به‌ حرف های یکی از منبع های حوزه فناوری، دایمنسیتی ۹۴۰۰ نسبت به دایمنسیتی ۹۳۰۰ هسته‌های Cortex-X کمتری خواهد داشت و انتظار می‌رود این چیپست و رقیبش، اسنپدراگون ۸ نسل ۴، اولین تراشه‌های ۳ نانومتری اندرویدی لقب بگیرند. این منبع مدعی است که دایمنسیتی ۹۴۰۰ می‌تواند بر رقیب کوالکامی خود چیره بشود.

مشخصات احتمالی دایمنسیتی ۹۴۰۰

مطابق ادعای Digital Chat Station، انگارً دایمنسیتی ۹۴۰۰ تعداد بالایی هسته Cortex-X5 نخواهد داشت، اما هم چنان ناظر عدم منفعت گیری از هسته‌های کوچک در این تراشه خواهیم می بود. اگرچه این نوشته می‌تواند نگرانی‌هایی حوالی مصرف انرژی دایمنسیتی ۹۴۰۰ تشکیل کند، اما انتظار می‌رود به لطف لیتوگرافی ۳ نانومتری، کارایی حرارتی بهبود یابد. اکنون اطلاعاتی درمورد کارکرد گرافیکی تراشه انتشار نشده است و نمی‌توان در این عرصه سخن بگویید کرد.

دایمنسیتی ۹۴۰۰ به گمان زیادً عملکردی فراتر از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهد داشت ۱۴

انتظار می‌رود ویوو همانند اسبق نقش مهمی در گسترش تراشه‌های مدیاتک ایفا کند. این چنین با درنظرگرفتن قدم‌هایی که دایمنسیتی ۹۳۰۰ در عرصه گسترش هوش مصنوعی برداشت، انتظار ادامه این روال را در نسل آینده تراشه‌های پرچمدار مدیاتک داریم.

ادامه مطلب
گوگل کروم در آیفون با امکان سفارشی‌سازی نوار منو به‌روز شد_تاشکن

اگرچه تا این مدت ابهامات بسیاری درمورد کارکرد دایمنسیتی ۹۴۰۰ و قابلیت‌های آن وجود دارد، اما پیش‌بینی‌ می‌بشود که رقابت تنگاتنگی را بین تراشه مدیاتک و رقیب مهم آن، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ ناظر باشیم. کوالکام نیز روی گسترش چیپ ۳ نانومتری خود متمرکز است و اثبات این ادعا که دایمنسیتی ۹۴۰۰ در همه جنبه‌ها برتر خواهد می بود، نیازمند گذر زمان و اراعه رسمی این دو چیپست است.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها