خوش آمدید

اهدای نشان علم و صنعت به رئیس صدا و سیما

اهدای نشان علم و صنعت به رئیس صدا و سیما


به نقل از ، پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در جشنواره پژوهش و فناوری و آیین تشکر از نام‌آوران، پژوهشگران و فناوران نمونه دانشگاه که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد ضمن تبریک هفته پژوهش، همکاری رسانه ملی با حوزه دانشگاه را مصداق بارز پیوند علم و صنعت در ایران که چشم‌انداز روشنی پیش رو دارد دانست و او گفت: امروزه ناظر شدت بالای پیشرفت فناوری در صنعت رسانه هستیم که یک نیاز اساسی تشکیل آثار نمایشی اختصاصی به حساب می اید.

او گفت: تشکیل آثار اختصاصی در نوع خود هزینه‌بر و الزام صرف زمان بسیارند. به همین خاطر است که برنامه‌سازان از تشکیل این چنین آثاری خودداری می‌کنند و ترجیح خواهند داد به سمت تولیدات سبک‌تر با هزینه کمتر بروند که آفتی برای تولیدات فاخر است.

جبلی به آثار موفق اختصاصی تشکیل شده در سینما و تلویزیون از جمله امام علی(ع)، مختارنامه، مریم مقدس و یوسف پیامبر که هم چنان پرمخاطب‌اند اشاره کرد و او گفت: مجموعه‌های نمایشی مرتبط با تاریخ کهن چه در حوزه دینی و چه غیردینی طبق معمول در ردیف تولیدات عظیم صداوسیما قرار می‌گیرند که می‌توان با منفعت‌گیری از فناوری‌های روز ساخت آنها را تسریع کرد. هم‌اکنون دو مطرح عظیم سلمان فارسی و حضرت موسی را در دست تشکیل داریم؛ مجموعه‌های نمایشی که تشکیل هرکدام از آنها حداقل ۱۰ سال طول می‌کشد و هزینه‌های سرسام‌آوری دارد.

ادامه مطلب
فراخوان جشنواره بین المللی رسانه ای «صبح» انتشار شد

رئیس رسانه ملی افزود: به منظور رفع کردن مانع ها و شدت دادن به تشکیل و به صرفه کردن آن نیازمند همکاری، هم‌افزایی و تعامل با دانشگاه هستیم. یکی از مصادیق این تعامل در حوزه پویانمایی به ظهور و ابراز رسیده است و معاونت گسترش فناوری رسانه ملی در همکاری با حوزه دانشگاه درقالب مطرح شهید احمدی روشن، تشکیل زیاد محتوای پویانمایی را جستوجو می‌کند و ربط نزدیکی با پژوهشگران داشته است به طوری که امروز در اغاز رونمایی از این توافق به گفتن نماد روشن همکاری بین رسانه و دانشگاه هستیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
کارت‌های گرافیک قوی سری انویدیا RTX 40 SUPER معارفه شدند

جبلی این چنین به فراهم شدن امکان تبلیغ نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در رسانه ملی بر پایه قانون تازه انتخابات برای نخستین بار اشاره کرد و او گفت: در انتخابات پیش رو راه‌اندازی ۲۰۰ فرستنده به تعداد حوزه‌های انتخابیه را خواهیم داشت که در نوع خود کاری‌بی سابقه و نقطه عطفی در تاریخ برگزاری انتخابات و این چنین حوزه فنی رسانه ملی خواهد می بود که طی هفت روز هزاران نامزد انتخابات بتوانند از طریق شبکه‌های بومی در ۲۰۰ نقطه سرزمین با مردم سخن بگویند و برنامه‌هایشان را اظهار کنند.

او گفت: طراحی داخلی، فراهم تجهیزات و مطمعن به‌نفس و شجاعت برای ورود به این عرصه از ویژگی‌های برجسته اجرای این مطرح بزرگ ملی برای افزایش شراکت در انتخابات است که یقیناً فراهم کردن بستر و سامانه‌ای برای بارگذاری ویدئوهای نامزدها در این حجم گسترده یک چالش محسوب می‌شد که به گفتن قضیه نقل و به دانشگاه خواست داده شد و به نتیجه رسید و ما به گفتن یکی از نمادهای تعامل حوزه صنعت و دانش در انتخابات آتی از آن یاد می کنیم.

ادامه مطلب
نسل تازه اپل پنسل به گمان زیادً تا اواسط فروردین‌ماه معارفه می‌شود

رئیس سازمان صداوسیما با پافشاری بر این که چاره‌ای جز تعامل تنگاتنگ با دانشگاه برای پیشرفت و ترقی مقداری و کیفی تولیدات رسانه ملی نداریم او گفت: با شرکت‌های دانش‌بنیان توانمندی طرف قرارداد هستیم که جای افتخار برای بنده، همکارانم و در نهایت سرزمین دارد و امید است در دیگر حوزه‌های مورد نیاز این تعامل و هم افزایی روزافزون بشود.

این چنین در بخشی از این برنامه «نشان علم و صنعت» به رئیس سازمان صداوسیما به گفتن «مدیر برگزیده در تعامل های سازمانی پایدار با دانشگاه» اهدا شد.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها