خوش آمدید

گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰

گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ با قلم S-Pen و سخت‌افزار هوشمند رونمایی شد


در کنار گلکسی Book 4 Ultra و گلکسی Book 4 Pro، سامسونگ از گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ نیز رونمایی کرد. این لپ‌تاپ در کنار منفعت‌مندی از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه لولا، با قلم S-Pen درون جعبه، اسپیکر استریوی چهارگانه و پردازنده نسل ۱۴ اینتل متمرکز بر هوش مصنوعی روانه بازار می‌بشود.

مشخصات فنی گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰

سامسونگ در روبه رو مدل ۳۶۰ گلکسی بوک‌های خود استراتژی متغیری دارد. این مدل از گلکسی بوک‌های سامسونگ طبق معمولً برای افرادی است که علاقه اختصاصی‌ای به طراحی و نقاشی روی نمایشگر لپ‌تاپ خود دارند. گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ نیز از این قافله جا نمانده و به‌لطف امکان چرخش لولای آن تا ۳۶۰ درجه، می‌توانید آن را کاملاً بچرخانید و همانند تبلت از آن منفعت گیری کنید. این لپ‌تاپ از نمایشگر ۱۶ اینچی لمسی برخوردار است و همراه با آن قلم S-Pen نیز امکان طراحی حرفه‌ای و یادداشت‌برداری را به‌شما می‌دهد.

ادامه مطلب
حزب‌الله تصاویر حملات امروز به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را منتشر کرد
گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ با قلم S-Pen و سخت‌افزار هوشمند رونمایی شد ۱۴

نمایشگر گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ از نوع امولد است که به‌لطف برخوداری از رزولوشن ۱۸۰۰ در ۲۸۸۰ پیکسل، نرخ رفرش متغیر از ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز، بیشینه روشنایی ۴۰۰ نیتی و غنای رنگ بالا با حمایتاز ۱۲۰ درصد گاموت رنگی DCI-P3 کیفیت عکس بالایی را به‌ارمغان می‌آورد. سامسونگ کیبورد حرفه‌ای فول‌سایز را نیز برای خانواده گلکسی بوک ۴ در نظر گرفته است.

همانند آن‌چه که در دیگر اعضای سری گلکسی بوک ۴ دیدیم، گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ نیز از پردازنده‌های سری Meteor Lake از رده‌های Core Ultra 5 و Core Ultra 7 قوت می‌گیرد. ماژول یکپارچه Intel Arc نیز ماموریت انجام پردازش‌های گرافیکی در این لپ‌تاپ را بر مسئولیت دارد. ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ یا ۱۰۲۴ گیگابایت حافظه داخلی SSD نیز این مجموعه را همراهی می‌کنند.

ادامه مطلب
پرداخت مستمری به کارکنان بیمارستان گاندی - تاشکن
آخرین مطالب

برخورداری از دو پورت تاندربولت ۴، باتری ۷۶ وات‌ساعتی، آداپتور ۶۵ واتی، بلوتوث ۵.۳ و منفعت‌مندی از کارت‌خوان MicroSD از دیگر ویژگی‌های بارز گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ می باشند. این لپ‌تاپ تنها ۱۲.۸ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن ۱.۶۶ کیلوگرم است.

قیمت و زمان اراعه

سامسونگ در رابطه قیمت گلکسی بوک ۴ پرو ۳۶۰ و دیگر برادرانش سخن بگویید رسمی نکرده و فعلاً باید چشم به راه بمانیم. این لپ‌تاپ در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای و از ابتدای سال ۲۰۲۴ میلادی به‌دست کاربران خواهد رسید.

ادامه مطلب
سامسونگ اپ تازه Samsung Find را برای رقابت با Find My اپل معارفه کرد



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها