خوش آمدید

علیه استقلال سوت می زدند/امیدوارم با VAR همه چیز عادلانه شود

علیه استقلال سوت می زدند/امیدوارم با VAR همه چیز عادلانه بشود


جواد نکونام در نشست خبری پیش از این بازی که امروز چهارشنبه در سالن کنفرانس کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد او گفت: همانند همه بازی‌ها تلاش می‌کنیم تیم حریف را آنالیز کنیم و از نقاط ضعف و قوت آنها ایده داشته باشیم. دیداری است که نیاز به تمرکز بالا دارد. این را به بازیکنان هم گفتم. امیدوارم بازی جذابی برای هواداران باشد.

سرمربی استقلال تهران افزود: جستوجو بردن در این بازی هستیم. امیدوارم کارکرد مساعد داشته باشیم. ما برخی اوقات با برخی شیطنت‌ها از مسیرمان جدا می شویم. ما تحول مدیرعامل داشتیم و نتوانستیم انچه که می خواستیم تیم را حمع کنیم. آن موقع فردی انتظار قهرمانی نداشت اما تا به صدر جدول آمدیم این فشارها به وجود آمد.

او همین طور گفت: نمی دانم چرا از بقیه تیم‌ها که از ابتدای فصل تا همین الان که لیست را خالی و پر می‌کنند از این نوشته که باید قهرمان بشود سخن بگویید نمی‌کنند. سخن بگویید فوتبالی می‌کنم. پارسال لیست ما ۱۹ بازیکن به همراه چند بازیکن زیر ۲۳ سال می بود و همه این فشارها فرق می‌کرد.

ادامه مطلب
دربی ایران VAR دارد؟

وی در خصوص صدرنشینی غیر منتظره که ابتدای فصل فردی فکرش را هم نمی کرد اما اکنون این تیم مدعی قهرمانی است اصرار کرد: پارسال تیم فوق العاده ای که با آن همه ستاره وجود داشت نتیجه نگرفت اما الان که متاسفانه آن تیم خوب و پر مهر نشدیم این چنین مواردی نقل می بشود. باز هم به هواداران اصرار می کنم زیاد باید باهوش باشیم.

نکونام در ادامه گفت: فوتبال نیاز به ابزار دارد. ما هیچ ابزاری نداریم. بازیکنان زحمت کشیدند و با همه وجود در هر بازی بودند. من اصلا به جدول نگاه نمی کنم که چند امتیاز داریم. هر بازی برایمان مهم است و باید پیروز شویم.

ادامه مطلب
تفاوت مودم با روتر در چیست؟

نکونام در خصوص حاشیه های نیمکت دو تیم برای برگزاری دربی ۱۰۲ و این چنین تقابل مجدد او به همراه مهدی هاشمی نسب با پرسپولیسی ها که پر حاشیه بوده است اصرار کرد: دربی های دیگر را کاری ندارم چه اتفاقاتی افتاده است. شرایط خاصی داشته است. مهدی هاشمی نسب را هم همه می شناسند. رک و صریح حرفش را می زند. تا موقعی که فردی عملی نکند او عکس العمل ندارد. بازی پارسال و دیدار دو روز پیش همه شده است و بازی فردا دیداری تازه است.

سرمربی آبی پوشان در خصوص تاثییر مصدومان در ترکیب این تیم برای بازی با پرسپولیس او گفت: قطعا همینطور است. موقعی که اول فصل دوست داشتم تیمم پر مهره باشد برای این چنین روزهایی پیش بینی کرده بودیم. در همه تعطیلات لیگ می توانیم بگوییم چه مقدار مصدوم داشتیم. این تعطیلات فقط به سود تیم هایی شد که در لیگ قهرمانان آسیا بازی داشتند. ما از سازمان لیگ خواستیم یک روز بازی ما را جلوتر بیندازند این اتفاق نیفتاد. این شرایط به تیم ضربه زد. در بازی قبلی مصدوم دادیم اما خوشبختانه امروز دو بازیکنی که صدمه دیده بودند یقیناً تمرین کردند تا فردا درمورد آنها تصمیم بگیریم.

ادامه مطلب
سریال های رمضانی آی فیلم اشکار شدند/ 3 سریال طنز

او درمورد تاثییر تفاوت بازیکن گیری استقلال با پرسپولیس در اول فصل و تاثییر پشتیبانی مالی هوادار رقیب در این کار او گفت: دنبالش هستیم. خودشان تایید کردند. من صحبتی درمورد تیم حریف ندارم. درمورد این نوشته کمیته انضباطی نظر می دهد. با این سقف بودجه و تعداد بازیکن فوتبال ما چند سال دیگر زیاد تر دوام نمی اورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: شرایط خوبی نیست. فوتبال را باید قانون های فوتبالی بنویسند. باید قراردادها را کنترل کنیم. هر باشگاهی می تواند پول زیاد و کم دهد. من صراحتا می گویم پنج تیم مراعات نکردند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

نکونام درمورد حساست های نیمکت دو تیم او گفت: من برای بازی فردا هیچ نگرانی نداریم چون از جنس خودشان هستیم و هر چیزی را بلدیم. با دربی قبلی رخ ندهد. به هر حال امیدوارم داور همانند قضاوت که در جشن آنها می بود اتفاق نیفتد.

ادامه مطلب
شمشیربازی با جایگاه ششمی به المپیک سلام کرد_تاشکن

نکونام درمورد منفعت گیری از سیستم داور ویدئویی تصریح کرد: قبل از آمدن به من انها گفتند VAR داریم و ما خوشحالیم. آنچه مهم است مراعات عدل در این عرصه است.

نکونام درمورد برخی سخن بگویید‌های جهت دار مدعی شد: بازیکنان دو تیم هنگامی به زمین همراه شوند، اشکار می‌بشود که قیمت‌ها چطور است. تاییدیه هوادار میلیونی هم اشکار است و همه چیز روی میز است. این که یک امتیاز یا چند امتیاز کم بشود بر مسئولیت افرادی است که تصمیم گیرنده می باشند.افرادی که هنگامی با سوالاتی می روال و به باشگاه ما توهین می کنند. احترام ها باید نگه داری بشود.

نکونام درمورد این که گل محمدی در دربی های قبل به سینه داور ضربه زد اما اتفاق خاصی برایش رخ نداد در ادامه گفت: کاملا هم اشکار است. اگر VAR باشد حداقل این چنین اتفاقی نمی افتد. من سال های قبل به گفتن هوادار استقلال بازی را می دیدم و اکنون هم که مربی هستم همیشه این مسایل به ضررش بوده است و علیه استقلال سوت می زدند. امیدوارم با VAR همه چیز عادلانه بشود.

ادامه مطلب
دیدار مدیر و سرمربی استقلال در زمین بی‌طرف کشتی!

نکونام درمورد گمان تنش روی نیمکت ها خاطرنشان کرد: او گفت و گو هایی می بشود همانند شما خبرنگاران که با همکار بغلی خودتان چالش دارید بعد ما می دانیم این چنین چالش هایی وجود دارد.

سرمربی استقلال در آخر درمورد این که طبق معمول دربی‌ها قشنگ نیستند و آیا فردا بازی هجومی از استقلال خواهیم دید؟ او گفت: چرا این سوال را از رقیب نمی‌سوال کرد؟ اکنون این همه داربی‌ها قشنگ نشده چرا این بار به جستوجو قشنگ شدن داربی هستید؟



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها