خوش آمدید

سامسونگ گلکسی S23 اولترا

سامسونگ به گمان زیادً با یک گلکسی S Ultra کوچک‌تر به رقابت با آیفون پرو می‌رود


اکنون که زمان بسیاری تا معارفه سری گلکسی S24 باقی نمانده و با عمده مشخصات این تلفنها آشنا شده‌ایم، سخن بگویید درمورد محصولات بعدی غول کره‌ای اغاز شده است. در گزارشی تازه حرف های شده که سامسونگ ایده تشکیل محصولی کوچک‌تر از مدل S Ultra برای رقابت با آیفون پرو را در سر دارد.

بر پایه گزارش یک منبع آگاه در ایکس به‌نام Tech_Reve، سامسونگ در نظر دارد که گوشی جدیدی را به سری گلکسی FE اضافه کند تا رقیب آیفون پرو بشود. این گوشی می‌تواند نسخه‌ای کوچک‌تر از گلکسی S Ultra باشد چون همه کاربران به گمان زیادً به‌جستوجو خرید مدل اس اولترا نمی‌روال.

گلکسی S Ultra به گمان زیادً نسخه‌ای کوچک‌تر خواهد داشت

اکنون گلکسی S23 اولترا صفحه ۶.۸ اینچی دارد، در حالی که آیفون ۱۵ پرو از نمایشگر ۶.۱ اینچی منفعت گیری می‌کند. به این علت اراعه یک دستگاه کوچک‌تر با قابلیت‌های مدل اولترا می‌تواند پاسخگوی آن قسمت از بازار باشد که تلفنهای بزرگ را دوست ندارند. بااین‌حال، تا این مدت تصمیمی در این رابطه قطعی نشده است.

ادامه مطلب
وجود خون در ادرار نشانه ابتلا به کدام بیماریست؟
سامسونگ به گمان زیادً با یک گلکسی S Ultra کوچک‌تر به رقابت با آیفون پرو می‌رود ۱۴

این شایعه این چنین ادعا می‌کند که سامسونگ بعد از اراعه سری گلکسی S25 طراحی همه تلفنهای خود را تحول خواهد داد. این یعنی از سری گلکسی S26 با محصولاتی زیاد متفاوت مواجه می‌شویم. این شرکت انگارً می‌خواهد سری گلکسی A را هم محدودتر کند و به گمان زیادً از تعداد مدل‌های حاضر در این سری بکاهد.

افزون‌براین، غول فناوری کره جنوبی روی مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد کار می‌کند. شایعه ها حاکی است که فعلاً دو نمونه اولیه از این دستگاه زیر دست مهندسان سامسونگ قرار دارد. یکی از این مدل‌ها فاقد نمایشگر خارجی، و فرد دیگر دارای یک نمایشگر خارجی زیاد کوچک است.

ادامه مطلب
مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد و به اردوی تیم ملحق شود_تاشکن

این موبایل تاشو به گمان زیادً بعد از گلکسی زد فولد ۶ معارفه می‌بشود. گزارش حاضر می‌گوید بعد از معارفه این دستگاه، باید چشم به راه آخر کار سری گلکسی زد فلیپ باشیم. اما این قضیه با دقت به پیروزی تلفنهای زد فلیپ در سراسر دنیا مقداری شگفت و دور از انتظار به‌نظر می‌رسد.





منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها