خوش آمدید

بازیکنان خوبی را متاسفانه از دست دادیم/یک تیم رسانه‌های علیه پرسپولیس تشکیل شده!

هواداران پرسپولیس دلواپس شلوغی نیمکت استقلال می باشند/بهتر است بازی فردا با VAR برگزار بشود



به نقل از

خبرگزاری موج


، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: دربی است و همیشه حساس بوده. قبل از این که در رابطه بازی سخن بگویید کنم جا دارد یادی کنیم از پیشکسوتانی که در دوران گوناگون خاطرات خوبی برای هواداران دو تیم ساختند و رکورداران شهرآورد بودند. برای همه آنها آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

وی ادامه  داد: این بازی برای هر دو تیم حساس است و یکی از شهرآوردهای  مهم جهان. خوشحالیم که در این شهرآورد شرکت می‌کنیم. تیمی که بتواند در این بازی‌های حساس تمرکز و آمادگی بدنی خوبی داشته باشد می‌تواند برنده بازی باشد. در دربی باید زمان‌طلب باشید و از زمان‌ها خوب منفعت گیری کنید. با دقت به این که هر دو تیم بازیکنان خوب و فنی دارند، امیدوارم ناظر یک بازی خوب و دلنشین باشیم و این که بازی به سمتی برود که او گفت و گو‌های فنی در آن زیاد تر نقل بشود و بازی جذابی برای هوادارانی باشد که در این هوای آلوده به ورزشگاه می‌آیند و بازی را می‌بینند.

ادامه مطلب
موشک استارشیپ اسپیس‌ایکس به دومین پرتاب مداری خود نزدیک‌تر شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: جا دارد یک خواهشی هم کنیم از همه مسئولانی که دست‌اندرکار می باشند برای هوای پاک تهران؛ این شرایط واقعاً سخت است. من صبح دخترم را به مدرسه رساندم و از او خجالت کشیدم. امیدوارم به فکر باشیم، هوا برای تنفس خوب نیست. همه ارگان‌هایی که ذی‌ربط می باشند، این سخن بگویید‌ها را می‌کنم تا احتمالا بازتاب داشته باشد و به گوش مسئولان برسد و یک فکری کنند. به هر حال امیدوارم بازی خوبی برای هواداران دو تیم باشد و همه لذت ببرند، چه افرادی که ورزشگاه می‌آیند و چه افرادی که از خانه بازی را می‌بینند.

«هواداران پرسپولیس دلواپس شلوغی نیمکت استقلال می باشند و اعتقاد دارند گل‌محمدی انسان آرامی است و احتمالا شلوغی نیمکت حریف علتبه‌هم خوردن تمرکز شما بشود»، گل‌محمدی در عکس العمل به مطرح این نوشته خطاب به خبرنگاران او گفت: من مطمئنم فردا اتفاق خاصی کنار زمین نمی‌افتد. ذهنم را دچار این مسائل نمی‌کنم و دوست دارم زیاد تر به مسائل فنی و داخل تیمم بپردازیم. با دقت به این که استادیوم پُر است و صدا به صدا نمی‌رسد، فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی بیفتد و همانطور که گفتم امیدوارم همه چیز به سمتی برود که ناظر یک بازی فنی باشیم.

استقلال یک تیم ریشه‌دار و قابل احترام برای من است

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
جزییات حمایتبیمه سلامت از بیماران سوختگی - تاشکن

یحیی گل‌محمدی در رابطه حاشیه‌های آخرین دربی دو تیم و دست ندادن بازیکنان با یکدیگر و این که نیمکت پرسپولیس و استقلال هم رابطه چندان خوبی با هم ندارند و آیا این نوشته روی دربی اثرگذار خواهد می بود، گفت: بازی شرایط خاص خودش را دارد. در آن بازی تصمیم گرفتند با ما دست ندهند، اما ما برای بزرگ‌ترها و استقلال احترام قائلیم. استقلال یک تیم ریشه‌دار و قابل احترام برای من است. همیشه بازی من جلو استقلال دلنشین بوده است. چیزی که در نهایت می‌ماند همین احترام‌ها و نگه داشتن حرمت یکدیگر است.

وی درمورد منفعت گیری از VAR در دربی تصریح کرد: امیدوارم این اتفاق بیفتد. حساسیت‌ها در هفته‌های تازه درمورد قضاوت زیاد شده و بهتر است بازی فردا با VAR باشد و این پیش درآمدی باشد تا از این سیستم در لیگ منفعت گیری کنیم. ما کاملاً از این نوشته استقبال می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس راجع به این که استقلال زیاد تر گل‌های خود را روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده است، گفت: روی این نوشته کار و به بچه‌ها گوشزد کردیم. استقلال به لحاظ میانگین قدی تیم خوبی است. اگر با تمرکز باشیم و خطاها و کرنرهای بی‌مورد ندهیم جلوی زیاد از این مسائل گرفته می‌بشود. امروز هم یک تمرین مهم روی ضربات ایستگاهی داریم و مجدد این موارد را یادآوری می‌کنیم.

ادامه مطلب
مجمع فدراسیون والیبال برگزار نشده به تعویق افتاد!

گل‌محمدی درمورد آخرین حالت امید عالیشاه نیز گفت: متأسفانه دچار صدمه دیدن بدی شد و نزدیک به ۱۰ روز مشکل داشت، ولی از هفته قبل تمرینات خوبی را با تیم داشت و الان می‌تواند به تیم پشتیبانی کند. آمادگی خوبی دارد و مشکلی از بابت صدمه دیدن ندارد.

وی در جواب به پرسشی در رابطه وجود بانوان هوادار در دربی شهر تهران که برای نخستین بار در تاریخ برگزاری این رقابت صورت می‌گیرد، یادآور شد: زیاد خوشحالیم از این نوشته که ما هم در این شهرآورد هستیم. هر جا که بانوان وجود داشتند احترامات زیاد تر بوده است و فکر می‌کنم فردا فضای بهتری را در قسمت هواداری ناظر باشیم و شعارهایی که داده می‌شد فردا رفع بشود.

«در بازی‌ قبل که تعداد هواداران زیاد می بود، بازهم برخی شعارهای زننده به گوش می‌رسید، چه خواهشی از هواداران در این مورد دارید؟»، سرمربی پرسپولیس در عکس العمل به مطرح این سوال هم پافشاری کرد: همیشه دوست داریم در هر بازی احترامات نگه داری بشود، چه از طرف بازیکنان و مربیان و از چه سمت هواداران. این خواسته همه ماست و دوست داریم الفاظ و شعارهای بد در استادیوم شنیده نشود، ولی واقعاً یک جاهایی نمی‌بشود جلوی آن را گرفت. این هم در همه استادیوم‌ها هست و فقط اختصاصی ایران نیست، ولی فکر می‌کنم وجود بانوان تا نزدیک به بسیاری جلوی این اتفاق را می‌گیرد.

ادامه مطلب
پرسپولیس به علت تخلفات قراردادی از استقلال شکایت کرد

گل‌محمدی درمورد این که به نظرش چه مقدار بازی فردا در تعیین قهرمان فصل تأثیر دارد، گفت: به هر حال این طبیعی است. حریف رقیب مستقیم شما در جدول است و پیروزی در بازی فردا ارزشش زیاد تر از سه امتیاز است. یک سبقت خوب از حریف می‌توانید بگیرد و زیاد طبیعی است و در همه جدول‌ها این اتفاق می‌افتد که هنگامی تیم‌های بالای جدول با هم بازی دارند قیمت سه امتیاز زیاد تر این رقم است.

وی در در عکس العمل به مطرح این سوال که با وجود نگاه فنی او به دربی اما از ابتدای فصل رقابت بیرون از زمین اغاز شده و تیم حریف برخی قراردادهای خود را نامتعارف به ثبت رسانده است، او گفت: ما یک بازی حساس داریم و در هر صورت دوستانی که در کمیته انضباطی می باشند قطعاً این اتفاق را رقم خواهند زد و موارد را بازدید خواهند کرد. به هر حال یک قانون گذاشته‌اند و همه موظف به مراعات آن می باشند. نمی‌گویم تنها تیمی هستیم که سقف را مراعات کردیم، ولی اشکار است که چند تیم قوانین را مراعات نکردند و حتماً باید بازدید بشود. به نظرم هر چه سریعتر رأی داده بشود به سود فوتبال، جدول و مسابقات است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در جواب به سوال مجدد خبرنگاران درمورد پرونده استقلال در کمیته انضباطی او گفت: زیاد نمی‌خواهم ذهنم را دچار این مسائل کنم. امیدوارم این موارد بازدید بشود. من خودم دوست دارم زیاد تر در رابطه فوتبال و موارد فنی سخن بگویید بشود. ما بازی مهمی داریم و باید خودمان را آماده کنیم و حتماً باشگاه پیگیر حق و حقوق خودمان خواهد می بود.

ادامه مطلب
مشخصات دوربین شیائومی 14 اولترا آشکار شد

گل‌محمدی در رابطه این که در ۱۰ فصل تازه دربی‌های فقط سه بار با نتیجه‌ای غیر از مساوی به آخر رسیده است، یادآور شد: شرایط جدولی به نحوی است که فقط باید به سه امتیاز فکر کنیم. این را با بچه‌ها در بین گذاشتیم. مقصد‌مان فقط کسب سه امتیاز و پیروزی است، چون شرایط جدولی ایجاب می‌کند که بازی را ببریم و همه کوششمان را هم می‌کنیم.

وی درمورد این که زیاد تر شعارهای هواداران پرسپولیس در دو بازی تازه مربوط به مهدی هاشمی‌نسب بوده است و چه صحبتی در این باره دارد، تصریح کرد: ان‌شاءالله همه چیز به سمتی برود که احترامات سر جای خودش باشد. احتمالا زیاد از اتفاقاتی که در او گفت و گو هواداری داخل استادیوم می‌افتد مقصرش خودمان باشیم. امیدوارم رفتاری داشته باشیم که در نهایت علتبشود این بازی با خیر و خوشی همه بشود.



آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها