خوش آمدید

ماجرای تفتیش عقاید هنرمندان به روایت پیمان جبلی

ماجرای تفتیش عقاید هنرمندان به روایت پیمان جبلی


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، برگشت چهره‌ها سخن و حدیث‌های تعداد بسیاری را به جستوجو دارد. روزی دعوا و هجمه با اکانت‌های اصطلاحاً فیک رهسپارِ دعوا به چهره‌ها خواهد شد و روزی جریان‌هایی او را در سینما و مدیوم‌هایی غیر از تلویزیون بایکوت می‌کنند تا پایِ او به رسانه ملّی باز نشود. 

به تعبیر برخی، این به جستوجو همان زیر سوال بردن مرجعیت رسانه ملّی است. اکنون پیمان جبلی رئیس صداوسیما در حاشیه آیین نکوداشت هفته پژوهش  سخن بگویید‌های مدیر شبکه چهار سیما درمورد تفتیش عقاید روشنفکری و به نوعی نُطُق‌کشی که برخی از چهره‌ها جرأت اشکار نکنند به تلویزیون همراه شوند، را قبول می‌کند.

او از این حقیقت پرده برداشت که «بخشی از چهره‌ها خودشان به ما ابراز کرده‌اند که به علت فشارهای روانی داخل شده از بیرون و همان عبارتی که مدیر محترم شبکه چهار منفعت گیری کردند، تمایلی به همکاری ندارند. دلایل گوناگون فرد دیگر هم وجود دارد که بخشی هم مالی است. بخشی هم احتمالا فعلاً در شرایطی نیستند که بخواهند همکاری کنند.»

ادامه مطلب
بر توسعه تبادلات ورزشی ایران و چین تاکید شد

چندی پیش معاون سیما رسماً درمورد چهره‌ها عکس العمل نشان داد و خبرداد: «همه برندهایی که در سازمان صداوسیما در این سال‌ها پیروزی کسب کردند، جزو اندوخته‌های صداوسیما می باشند و سازمان هم از هیچ برندی صرف‌نظر نمی‌کند و در حال مذاکره با همه آنها هم هست.»

ناگفته نماند که برخی از مدیران تلویزیون جسته و گریخته به مذاکره با برخی از چهره‌ها و کارگردانان شناخته‌شده همچون «مهران مدیری» و حتی «حسن فتحی» هم اشاره کردند، گویا قرار است اختلافات مدیری و صداوسیما با برگشت او و ساخت یک سریال در سال آینده به آخر برسد.

ادامه مطلب
افت ۶۷ درصدی کمبودهای دارویی در ۱۴۰۲ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

بدین ترتیب سپس از فرزاد حسنی و محمدرضا گلزار، مهران مدیری سومین چهره‌ای باشد که به تلویزیون بازمی‌گردد، اما جز محمدرضا گلزار که چندی پیش با اظهار خبر پخش برنامه او از شبکه سه سیما به گمان زیادً در فصل زمستان، برگشت دو هنرمند دیگر در حالت گمانه‌زنی قرار دارد و یقیناً می‌توان برگشت فرزاد حسنی را قطعی‌تر دانست چون محسن برمهانی خبر چندی پیش در سخن بگویید با خبرگزاری تسنیم برگشت فرزاد حسنی و ساخت برنامه‌ای تازه را به‌طوری قبول کرد.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها