خوش آمدید

فصل جدید «علامت» به مناسبت ایام فاطمیه روی آنتن می‌رود

فصل تازه «علامت» به مناسبت ایام فاطمیه روی آنتن می رود


به نقل از ، فصل ششم برنامه «علامت» با گفتن «صدای خدا!» در پنج تکه از حرم مطهر حضرت معصومه(س) روانه آنتن خواهد شد.

عناوین موضوعاتی که در این پنج تکه به آنها پرداخته خواهد شد عبارت هستند از: «همیشه مظلوم!»، «صدای خدا برای زن!»، «حجاب مردم سالار!»، «تقلب در انقلاب محمد(ص)!» و «جاهلیت مدرن روبه رو انقلاب اسلامی!».

تکه اول این برنامه به نوشته دخترکشی (مووده) و تبرج همزمان در جاهلیت پرداخته و تفاوت آن زمان را با زمان جاری مورد بازدید قرار می‌دهد. در تکه دوم از توازن حق و تکلیف زن در اسلام و ملازمه اجتماعی شدن و تکالیف مختلفی که دارد سخن بگویید خواهد شد. تکه سوم برنامه، توضیحی بر فرایند حجاب در جامعه نبوی اراعه داده و اراده عمومی بانوان برای قبولی حجاب را برمی‌شمرد.

ادامه مطلب
تاثیر ید رادیواکتیو یا جراحی روی درمان پرکاری تیروئید

در تکه چهارم، دو خط انحراف مورد واکاوی قرار می‌گیرد؛ خطی که به سخت‌گیری بر زنان و خانه‌نشینی آنها حکم کرد و سیره یکی از خلفا می بود و خط دوم که خط اموی و عباسی بوده و تبرج را بازتولید کرد و در نهایت موضع اسلام اصیل اهل بیت گفتن می‌بشود که روبه رو این دو خط قرار دارد. تکه پایانی این برنامه به کالا شدن مجدد زن در عصر تازه پرداخته و به تاریخ شفاهی حجاب سپس از انقلاب با استاندارد جامعه نبوی اشاره می‌کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
فصل تازه «کودک شو» کلید خورد/ رونمایی از دکور تازه

کارشناس این فصل از برنامه نیز همچون فصل‌های قبل، حجت‌الاسلام قنبریان است که با دانشجویان حوالی الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا(س) در عرصه وجود اجتماعی و تکالیف محوله و… به او مباحثه و مباحثه می‌نشیند. 

فصل ششم برنامه «علامت» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی سیدمجید اکرمی، کارگردانی سیداحمد حسینی و سردبیری محمد فخیمی است که به مناسبت ایام فاطمیه دوم از پنجشنبه ۲۳ تا دوشنبه ۲۷ آذر حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از این شبکه پخش می‌بشود. بازپخش این برنامه روز سپس ساعات ۴:۱۰ بامداد و ۱۳:۴۵ است.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها