خوش آمدید

هنر متعادل کردن انسان و هوش مصنوعی در بازاریابی مدرن

هنر متعادل کردن انسان و هوش مصنوعی در بازاریابی مدرن


هوش مصنوعی موج های بزرگی را در صنعت بازاریابی به وجود اورده است. برنامه های هوش مصنوعی همانند GPT4 و Google  Bard می توانند تیم بازاریابی شما را قوی کرده و به شما در تشکیل محتوای بهتر پشتیبانی کنند. با این حال، ظهور سریع هوش مصنوعی سوالات جدی در رابطه جایگاه انسان در بازاریابی مدرن به وجود اورده است.

همانند تعداد بسیاری از چیزها، اعتدال کلیدی است. زمان منفعت گیری از هوش مصنوعی، از وسوسه این که کل کمپین خود را به ChatGPT یا Jasper AI بسپارید اجتناب کنید. در عوض، تلاش کنید تعادلی بین اتوماسیون و نبوغ انسانی تشکیل کنید. این به شما پشتیبانی می کند تا کنترل هویت برند خود را نگه داری کنید.

۱.مواد شخصی سازی شده

شخصی سازی در بازی بازاریابی مدرن پادشاه است. مخاطبان خود را با نام مخاطبین خود و تنظیم مواد آنها مطابق با نیازهای آنها نشان می دهد که شما به مصرف کنندگان خود اهمیت می دهید. شخصی سازی به اختصاصی در بازاریابی B2B قوی است ، چون می تواند به شما در تشکیل روابط و تشکیل نرخ بالاتری از وفاداری به برند پشتیبانی کند.

ادامه مطلب
منفعت گیری از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در مشکلاتهای احتمالی ناشی از آب در پایتخت_تاشکن
آخرین مطالب

با این حال، شخصی سازی به طور دستی دشوار است. شما نمی توانید زمان خود را با تایپ ایمیل های شخصی سازی شده برای هر مشتری تلف کنید و برای یافتن سرنخ های زیاد واجد شرایط، ناچار نیستید از طریق CRM خود بگردید. هوش مصنوعی می‌تواند با شناسایی خودکار سرنخ‌هایی که نیاز به تماس دارند، فرآیند شخصی‌سازی را ساده‌تر کند. این علتصرفه جویی در زمان شما می بشود و می تواند منابعی را برای کارهای خلاقانه تر همانند نوشتن کپی برای ایمیل بعدی آزاد کند.

۲. تشکیل محتوا

برنامه های مولد هوش مصنوعی همانند ChatGPT به گفتن چیز بزرگ بعدی در تشکیل محتوا مورد استقبال قرار گرفته اند. یک اعلان سریع می تواند صفحاتی از محتوای مناسب تشکیل کند و طراحان گرافیک می توانند از خدماتی همانند Midjourney برای تشکیل تصاویر چشم نواز در زمان کمتری نسبت به وقتی که یک تصویرگر واقعی نیاز دارد منفعت گیری کنند.

ادامه مطلب
مشخصات کامل گلکسی فیت 3 در تصاویر تبلیغاتی آن آشکار شد

با این حال، نویسندگان واقعی تا این مدت در بازاریابی مدرن الزامی می باشند. در حالی که هوش مصنوعی می تواند محتوا را به طور زیاد تشکیل کند، اکنون قادر به تشکیل محتوای کاملاً تحقیق شده و منحصر به فرد مورد علاقه خوانندگان و SERPS نیست. به جای جایگزینی نویسندگان با هوش مصنوعی، تیم خود را با پرداخت هزینه برنامه های هوش مصنوعی برای پشتیبانی به کارهایی همانند:

  • ایده های وبلاگ تشکیل کنید
  • مطرح کلی مقاله تشکیل کنید
  • ترجمه مقالات
  • نظر ویرایش

۳. اخلاق

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

تشکیل اعتدال بین بازاریابی هوش مصنوعی و نبوغ انسانی برای تشکیل محتوا خوب است. شکایت های نقض حق نسخه برداری قبلاً نقل شده است چون تعداد بسیاری از نویسندگان می ترسند آثار آنها توسط برنامه هایی همانند ChatGPT سرقت ادبی شده باشد. با مطمعن از این که برنامه های تولیدی که منفعت گیری می کنید مجوز منفعت گیری از مواد از قبل حاضر را دارند، از کسب و کار خود محافظت کنید. هر گرافیکی را که تشکیل می‌کنید، عکس را معکوس جستجو کنید و اطلاعاتی را که از یک منبع هوش مصنوعی می‌آید، بازدید کنید.

ادامه مطلب
شرکت کروز در خرید سهام ایران‌‌خودرو مرتکب تخلف شده است

این می تواند از ابراز مشکلات قانونی جلوگیری کند و ضمانت می کند که محتوای شما از نظر کیفیت و قابلیت مطمعن بالا باقی می ماند. اگر تصمیم به منفعت گیری از هوش مصنوعی دارید، تا حد امکان شفاف باشید. خوانندگان امکان پذیر از این که بدانند محتوای تشکیل شده توسط هوش مصنوعی را می خوانند، دلواپس شوند، در حالی که دیگران هراس موجهی در رابطه قبول برنامه های هوش مصنوعی دارند. این نگرانی ها را با به اشتراک گذاشتن عمومی خط مشی هوش مصنوعی جاری خود و جزئیات مراحلی که برای مطمعن از این که تیم شما به طور مسئولانه از هوش مصنوعی منفعت گیری می کند انجام می دهید، افت دهید.

۴. تحلیل داده ها

بازاریابان انسانی چندین دهه است که از داده ها منفعت گیری می کنند. یک استراتژی تجزیه و تحلیل داده قوی می تواند تصمیم گیری شما را ساده کند و عکس آشکار تری از روال بازار به شما اراعه دهد. با این حال، تعداد بسیاری از بازاریابان انسانی فهمید می شوند که قادر به پردازش و جمع آوری همه داده هایی که یک کسب و کار جمع آوری می کند، نیستند. شما می توانید با منفعت گیری از تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی، تیم بازاریابی خود را قوی کنید.

ادامه مطلب
گوگل هوش مصنوعی مولد اختصاصی برای تبلیغ‌کنندگان عرضه می‌کند

 ابزارهای تحلیلی هوش مصنوعی را می توان با رشد شرکت شما افزایش داد و به طور خودکار تست های قیاس ای را در برابر رقیب ها انجام داد. شدت و دقت تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی را نیز نمی توان نادیده گرفت، چون ابزارهای هوش مصنوعی از سوگیری تایید رنج نمی برند و می توانند الگوهایی را کشف کنند که امکان پذیر توسط بازاریابان انسانی نادیده گرفته شده باشد. تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی می تواند مجموعه داده های عظیمی را برای تجزیه و تحلیل الگوهای حرکت مصرف کننده جمع آوری کند.

 با این حال، برای نتیجه گیری از داده ها نمی توانید به برنامه های یادگیری ماشین مطمعن کنید. نرم افزار یادگیری ماشین پارامترهای مشخصی دارد و امکان پذیر به نادرست عوامل عرصه ای کلیدی را نادیده بگیرد. به جای این که هوش مصنوعی را جایگزینی برای بینش های انسانی بدانید، از برنامه ها به گفتن ابزاری برای پشتیبانی به تیم خود در تصمیم گیری سریعتر و دقیق تر منفعت گیری کنید.

ادامه مطلب
محمد نخودی سومین مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی آسیا را کسب کرد_تاشکن

جمع بندی

هنگامی که هوش مصنوعی به درستی منفعت گیری بشود، می تواند تصمیم گیری شما را ساده کند و استراتژی تشکیل محتوای شما را تحکیم کند. برنامه‌هایی همانند ChatGPT و Google Bard می‌توانند به نویسندگان پشتیبانی کنند تا پست‌های وبلاگ خود را برنامه‌ریزی کنند. با تشکیل یک خط مشی آشکار هوش مصنوعی از اتکای بیشتر از حد محافظت کنید، این کار از کسب ‌و کار شما در برابر چالش‌های قانونی نیز محافظت می‌کند.

انتهای نوشته/ منبع



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها