خوش آمدید

فروش حواله خودرو

فروش حواله ماشین در بازار اوج گرفت، عکس العمل سریع مشتریان به افزایش قیمت


خودروسازان در طول چندماه تازه، مجوزهای بسیاری برای افزایش قیمت از شورای رقابت دریافت کردند. درنتیجه قیمت ماشین روزبه‌روز افزایش یافت تا بهای ماشین در کارخانه به نرخ بازار آزاد نزدیک بشود. نخستین عکس العمل مصرف‌کنندگان به این اتفاق، انصراف از خرید یا فروش حواله ماشین بوده است.

اگر این روزها به پلتفرم‌های آنلاین خریدوفروش ماشین سر بزنید، طیف وسیعی از آگهی‌های فروش حواله ماشین را خواهید دید. قیمت این حواله‌ها با دقت به نوع ماشین و این چنین موعد تحویل آن متفاوت است. مطابق انتظار ما، قیمت حواله محصولات ایران‌ماشین زیاد گران‌تر از محصولات سایپا است. یقیناً باید دقت داشت که خریدوفروش حواله ماشین غیرقانونی است.

فروش حواله ماشین در بازار اوج گرفت، عکس العمل سریع مشتریان به افزایش قیمت ۱۴

افزایش قیمت ماشین در کارخانه بعد از اعمال استانداردهای ۸۵گانه رقم خورد. خودروسازان بعد از افزودن این استانداردها به محصولات خود، اظهار کردند که دیگر امکان اراعه خودروها با قیمت قبلی را ندارند. درنتیجه بهای محصولات خودروسازان در کارخانه افزایش یافت. این افزایش در برخی موارد به‌صورت پلکانی و در موارد دیگر به‌صورت لحظه‌ای رقم خورد. بااین‌حال، عکس العمل مشتریان به افزایش قیمت‌ها یکسان بوده است.

ادامه مطلب
تلویزیون صدای پرسپولیس را درآورد

قیمت فروش حواله ماشین در بازار، آذرماه ۱۴۰۲:

نوع ماشین موعد تحویل قیمت حواله
پژو ۲۰۷i پانوراما دنده‌ای بهار ۱۴۰۳ ۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
پژو ۲۰۷i پانوراما دنده‌ای بهار ۱۴۰۳ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
سایپا اطلس بهار ۱۴۰۳ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
ساینا S زمستان ۱۴۰۲ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
شاهین اتوماتیک بهار ۱۴۰۳ ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
تارا اتوماتیک بهار ۱۴۰۳ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

افزایش قیمت به‌خصوص در محصولات ایران‌ماشین، جهت نارضایتی و عکس العمل منفی مشتریان شده است. تعداد بسیاری از مصرف‌کنندگان نیز امکان واریز وجه زیاد تر برای خرید ماشین با قیمت تازه را ندارند، ازاین‌رو تصمیم گرفته‌اند تا حواله اتومبیل خود را به فروش بگذارند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بارسلونا از شانس‌های قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست

عده‌ای دیگر از مشتریان نیز راه کم‌دردسر انصراف را در پیش گرفته‌اند. یقیناً باید خاطرنشان کرد که رویه انصراف مشتریان از تابستان امسال و بعد از اظهار نتایج مرحله دوم سامانه یکپارچه اغاز شد. تعداد بسیاری از مشتریان که علاقه‌ای به صبرکردن تا سال ۱۴۰۳ برای تحویل اتومبیل نداشتند، اندوخته‌های خود را در راه خرید ماشین از بازار خرج کردند. این‌طور که شرایط بازار مشخص می کند، این گروه از مشتریان کمترین مقدار زیان را متحمل شده‌اند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها