خوش آمدید

«طاهرشو» میرطاهر مظلومی در شب یلدا

«طاهرشو» میرطاهر مظلومی در شب یلدا


به نقل از ، محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش او گفت: «طاهر شو» اختصاصی برنامه مهم ما در شب یلدا خواهد می بود که با اجرای هنرمند محبوب و طناز هنرهای نمایشی سرزمین، میرطاهر مظلومی در دورهمی شب چله با وجود جمعی از چهره های محبوب به روی آنتن خواهد رفت و لحظات دلنشین و صمیمانه ای را در بلندترین شب سال برای مخاطبان رقم خواهد زد.

مدیر رادیو نمایش پافشاری کرد: «طاهرشو» یک اختصاصی برنامه نوظهور با محوریت هنرمندی محبوب و طنزپرداز خواهدبود که قرار است در مناسبت های گوناگون روی آنتن رادیو نمایش تداوم اشکار کند و حال خوب را به مردم هدیه کند. به نظرم این برنامه که در رادیو متولد شده، قابلیت هم افزایی با سیما را دارد.

وی این چنین فرمود: یکی از مهم ترین ارکان هویت محوری دقت به آیین ها و سنت های بومی است. مبنا «شب یلدا» یا «شب چله» به گفتن جشنی کهن و سنتی دیرین و مورد قیمت در فرهنگ ایرانی، دورهم بودن و دید و بازدید است که در فرهنگ اسلامی نیز تحت گفتن آموزه اخلاقی صله رحم پیشنهاد شده است و به سهم خود دررادیو نمایش برای پاسداشت این عنصر هویتی و فرهنگی تلاش کردیم.

ادامه مطلب
چرا عدم دسترسی به دارو اتفاق می‌افتد/ ماجرای فهرست دارویی سرزمین - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

مدیر رادیو نمایش او گفت: «آواز ارگ» نیز برنامه فرد دیگر است که برای نخستین بار در قالب اولین کنسرت نمایش رادیویی با هنرنمایی قربان نجفی بازیگر و خواننده نام آشنای کشورمان  از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می‌بشود. 

سوهانی در آخر پافشاری کرد: طی سال‌های تازه آثاری در قالب ترکیبی و بین رشته‌ای ضمن پیوند دو عنصر نمایش و موسیقی با عناوینی چون «کنسرت ـ نمایش»، «موسیقی ـ نمایش»، «تئاتر ـ موسیقی» و… به روی صحنه رفتند که با استقبال خوب هموطنانمان روبه رو شدند. به همین علت تصمیم گرفتیم از این قالب نو و بین رشته ای در نمایش های رادیویی نیز منفعت ببریم و آواز ارگ نخستین قدم در این توانایی تازه است که شب یلدا تقدیم همراهان رادیو نمایش خواهد شد.

ادامه مطلب
انفجار خط نفت در تاماتا

گفتنی است، کنسرت نمایش آواز ارگ، سی‌ام آذرماه ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌بشود و ساعت ۱۱ صبح اول دی‌ماه تکرار آن است. این چنین «طاهرشو» که اختصاصی برنامه مهم شب یلداست، سی‌ام آذرماه ساعت ۲۲:۳۰  از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش خواهد شد.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها