خوش آمدید

«اسکار» مهران مدیری مجوز گرفت

«اسکار» مهران مدیری مجوز گرفت


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، یکی از نکاتی که در چند صباح تازه موردنظر برخی کانال‌های مجازی و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته نوشته برنامه تازه مهران مدیری است.

اما در جریان این اتفاق برخی از کانال‌های مجازی و رسانه‌ها از سیاست دوگانه صداوسیما و وزارت ارشاد در روبه رو مهران مدیری خبر دادند در حالی که همان روزها ساترا رسماً اظهار می‌کرد صدور مجوز برنامه مهران مدیری در شورای صدور مجوز ساترا در حال بازدید است و همزمان مرحله های استعلام عوامل برنامه نیز در حال طی روال قانونی است.

اکنون پیگیری‌های خبرنگار تسنیم سپس از این حواشی مشخص می کند برنامه مهران مدیری مجوز گرفته است و مشکلی برای پخش ندارد و فقطً باید چشم به راه ماند و دید بالاخره این برنامه از کدام سکو (پلتفرم) پخش خواهد شد.

ادامه مطلب
برگشت مهران مدیری با یک سریال و اغازِ پیش تشکیل «پایتخت»_تاشکن

به این علت ماجرای مخالفت ساترا با صدور مجوز برنامه اسکار و قهر نمایندگان وزارت ارشاد به‌نشانه اعتراض همه سناریویی بوده است تا فضای ماجرا را برای کاربران اجتماعی و مخاطبان غبارآلود کنند و مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در خصوص شبکه نمایش خانگی و ابلاغ آن توسط رییس جمهور را زیر سوال ببرند.

در حالی که پیمان جبلی درمورد مهران مدیری و برگشت تعداد بسیاری از چهره‌های دیگر به تلویزیون چندین دفعه درِ باز رسانه ملّی را نشان داده است.

ادامه مطلب
اهمیت دسترسی عادلانه به خدمات و مراقبت‌های سرطان - تاشکن

انتهای مطلب/+



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها