خوش آمدید

مذاکره با کوبایی‌ها برای اجرای برنامه سلامت خانواده - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

نظام مراقبت‌های بهداشتی در فلسطین از بین رفته است – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در این نشست که به طور وبیناری برگزار شد، با اشاره به مجروح شدن بیشتر از ۴۶ هزار نفر از اغاز حملات رژیم صهیونیستی تا کنون، یادآور شد: نظام مراقبت‌های بهداشتی در فلسطین نیز به طور کامل از بین رفته است و ده‌ها بیمارستان و مرکز بهداشتی به علت حملات مداوم این رژیم جعلی، قادر به اراعه خدمات (بهداشتی- درمانی) نیستند. این شرایط سخت، تاریخ این رژیم را که مملو از ترورها، قتل عام و شکنجه کودکان و زنان بی گناه است، مشخص می کند.

وی، خواستار مداخله سریع و قاطع بین المللی برای توقف جنایات جنگی و عمل های نسل کشی رژیم صهیونیستی شد و اصرار کرد: از دبیر کل سازمان ملل متحد، به علت استناد به ماده ۹۹ منشور سازمان ملل، هشدار رسمی به شورای امنیت در رابطه تهدید جهانی ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و خواست آتش بس، سپاسگزاریم.

ادامه مطلب
با احترام به تیم ملی ترکمنستان به میدان می‌رویم_تاشکن

وزیر بهداشت ضمن محکوم کردن کشورهایی که قطعنامه‌های آتش بس علیه مردم مظلوم غزه را وتو می‌کنند، یادآور شد: بر پایه قوانین بین المللی، همه کشورها به اختصاصی کشورهایی که خود را به کلمه دفاع کننده حقوق بشر می‌دانند و به مسئولیت خود عمل نکرده اند، باید نسبت به نقش خود در این حالت فاجعه بار پاسخگو باشند.

عین اللهی از آمادگی وزارت بهداشت کشورمان برای پشتیبانی به نظام سلامت غزه و حفاظت از سلامت مردم آن منطقه خبر داد و او گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با تجسم مأموریت ذاتی خود، آماده اعزام سریع پرسنل بهداشتی و پزشکی برای رسیدگی به نیازهای سریع و اراعه مراقبت‌های بهداشتی و درمانی در غزه است.

وی با اراعه پیشنهادی مبنی بر بسیج منبع های و امکانات کشورهای عضو سازمان جهانی بهداشت برای از بین بردن این حالت غمگین کننده در غزه، اصرار کرد: نظارت دقیق بر افتمنابع الزامی همانند تجهیزات پزشکی، سوخت، آب آشامیدنی و دیگر نیازهای اساسی و نیز رسیدگی به آوارگان و کنترل شیوع بیماری‌ها با اتخاذ تدبیرها ملزوم، الزامی است.

ادامه مطلب
آخرین حالت سعید آقاخانی و توضیحاتی درمورد ادامه «نون خ»_تاشکن
آخرین مطالب

وزیر بهداشت تصریح کرد: با دقت به عدم دسترسی کامل به منطقه غزه، ملزوم است سازمان جهانی بهداشت حالت جاری غزه را به طور جامع تجزیه و تحلیل کرده و با پشتیبانی همه کشورهای عضو، یک برنامه عملیاتی برای جواب به فوریت‌ها و نیازمندی‌های مردم غزه تهیه کند.

عین اللهی با اشاره به الزام هماهنگی همه وزارتخانه‌های بهداشت کشورهای عضو سازمان جهانی بهداشت و دیگر شرکا در اراعه جواب به فوریت‌های سلامت در غزه، او گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران یک مطرح عملیات اضطراری برای رسیدگی سریع به مردم مظلوم غزه تهیه کرده که می‌تواند با سازمان جهانی بهداشت به اشتراک گذارد.

ادامه مطلب
جلسه فنی بازی دوستانه برابر بورکینافاسو با وجود سرمربی تیم ملی برگزار شد



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها