خوش آمدید

علیرضا استادی هم مجری تلویزیون شد!

علیرضا استادی هم مجری تلویزیون شد!


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، تلویزیون وقتی مورد نقد قرار می‌گرفت چرا از بازیگران برای اجرای برنامه‌های تلویزیونی منفعت گیری می‌کند و این نقد داخل می‌شد. این اتفاق اکنون هم با چند برنامه می‌افتد از امین زندگانی گرفته که «شکوفا» را اجرا می‌کند تا علیرضا استادی که داخل «شصتادیا» می‌بشود. 

بنابر اظهار این برنامه تلویزیونی، «شصتادیا» در قالب یک مسابقه رقابتی مهیج به زودی با اجرای علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. «شصتادیا» برنامه‌ای ۱۰۰ قسمتی است که‌ در قالب یک مسابقه تلویزیونی، به رقابت بین متولدین دهه شصت و دهه هشتاد می‌پردازد و به زودی داخل فاز تشکیل می‌بشود.

اما مسئله اینجاست که وقتی حرف های می‌شد مدیران تلویزیون می‌خواهند به نوعی تست کنند که با آمدن سلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته شده در عرصه بازیگری به گفتن مجری میزبان مخاطبان را افزایش دهند؛ هرچند برخی از این مدیران در او گفت‌وگوهایشان به این مسئله اشاره می‌کردند این‌ها سیاست‌های مقطعی و سلیقه‌ای است! 

ادامه مطلب
آخرین خبرها از منوچهر والی زاده/ برگشت صدای ماندگار به دوبله

گویا در روزهای افت مخاطب مدیران تلویزیون به سمت منفعت گیری زیاد تر از بازیگران در مقام اجرای برنامه می‌روال؛ هرچند در همان مقاطع وقتی هم تحول چندانی در اقبال مخاطبان به تلویزیون تشکیل نکردند و اگر به طور موردی هم چیزی پیش آمد برای جنس آن برنامه است که برای مثالً از جنس مسابقه و مشارکتی و تعاملی است.

تعداد بسیاری از مجریان متخصص و شناخته شده چندین دفعه این انتقاد را داشتند که بازیگر و مجری یک تفاوت مهم دارند. مجری باید با راه حلهای تعریف شده، همیشه به دوربین نگاه کرده و با بینندگان ربط برقرار کند، اما یک بازیگر هیچ زمان نباید زمان بازی به دوربین نگاه کند. این یک تفاوت بنیادین است که متأسفانه نادیده گرفته می‌بشود. به همین خاطر زیاد از بازیگران ما در اجرای تلویزیونی به نوعی فقط نقش یک مجری را بازی می‌کنند.  این احتمالا برای مدتی برای مردم دلنشین باشد، اما زیاد سریع رنگ و لعابش را از دست می‌دهد.

ادامه مطلب
دلخراش‌ترین عکس از جنایات خونین رژیم صهیونیستی در غزه

به نظر می‌رسد هراندازه که در او گفت و گو تهیه‌کنندگی و برنامه‌سازی و سریال‌سازی، تلویزیون نیازمند فارغ‌التحصیلان دانشگاه صداوسیماست در او گفت و گو اجرا و گویندگی هم بایستی به سمت پرورش و پرورش همان فارغ‌التحصیلانِ جوانی برود که می‌توانند ظرفیت‌های خوبی برای آنتن رسانه ملّی باشند. هرچند منفعت گیری از بازیگران در جایِ خود همچون اختصاصی برنامه‌هایی که اصطلاحاً به آنها «شو» می‌گویند یا سریال‌های تلویزیونی که بعضی اوقات اوقات آنقدر از بازیگران تکراری منفعت گیری می‌بشود گویی سریال‌سازان نقش‌ها را بین چند بازیگر خاص تقسیم می‌کنند. 

انتخاب علیرضا استادی به گفتن مجری این مسابقه تلویزیونی بهانه‌ای شد تا به این نوشته مهم بپردازیم؛ وگرنه او جزو یکی از بهترین‌های عرصه بازیگری و هنرمندی است و الزام دارد از پتانسیل و ظرفیت‌های این چنین هنرمندانی منفعت گیری کرد. اما در این نوشته تلاش داشتیم به نوشته پرورش و پرورش مجریان متخصص و کاربلد و حتی منفعت گیری از برندهای خوب و موفق در این حوزه بپردازیم. 

ادامه مطلب
رئیس صدا و سیما از پشت صحنه «حسینیه معلی» بازدید کرد

مسابقه تلویزیونی «شصتادیا» به تهیه‌کنندگی سیدهاشم موسوی و کارگردانی علی فراهانی‌صدر قرار است در ۱۰۰ تکه روی آنتن شبکه دو سیما برود و به زودی داخل فاز تشکیل می‌بشود.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

 



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها