خوش آمدید

شرایط فروش بهمن موتور

شرایط فروش بهمن موتور اظهار شد، فروش پیکاپ از طریق عاملیت‌ها + جدول آذر ۱۴۰۲


شرکت بهمن موتور شرایط فروش آذرماه ۱۴۰۲ را خبرداد. در این شرایط فروش، مشتریان می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های فروش بهمن موتور در سراسر سرزمین، محصولات این شرکت را خریداری کنند. در شرایط فروش بهمن موتور اختصاصی آذرماه ۱۴۰۲، پیکاپ‌ها و وانت‌بارهای این شرکت قابل خریداری توسط مشتریان می باشند.

این چنین بخوانید: وانت کارا به آخر خط رسید؛ خداحافظی با نسخه ایرانیزه وانت مزدا

سه ماشین در شرایط فروش گروه بهمن قابل انتخاب توسط مشتریان می باشند. این خودروها عبارت هستند از: وانت کارا تک‌کابین، وانت کارا دوکابین و وانت کاپرا ۲. هر سه این خودروها به روش نقدی اراعه شده‌اند، به این علت بایستی معادل کل قیمت ماشین را در زمان ثبت‌نام به شرکت پرداخت کنید. یقیناً بهمن موتور برای خریداران وانت‌ها سود انصراف سالانه و این چنین جریمه در تأخیر ماشین را نیز درنظر گرفته است. به این علت اگر از خرید خود منصرف شوید، سود انصراف به شما تعلق خواهد گرفت. این چنین در صورت تحویل دیرهنگام ماشین، جریمه تأخیر شامل حال شما خواهد شد.

ادامه مطلب
تکلیف پخش سریال «سرزمین مادری» روشن شد- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم
شرایط فروش بهمن موتور اظهار شد، فروش پیکاپ از طریق عاملیت‌ها + جدول آذر ۱۴۰۲ ۱۴

همه خودروهای اراعه‌شده در شرایط فروش گروه بهمن با مدل ۱۴۰۲ در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند. این چنین موعد تحویل خودروها هفته دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ خواهد می بود که معادل تقریبی ۳۰ روز کاری است.

جدول شرایط فروش بهمن موتور در آذرماه ۱۴۰۲:

ماشین رنگ قیمت سود انصراف جریمه تأخیر موعد تحویل
وانت کارا (تک‌کابین) سفید ۴۸۱,۰۰۰,۰۰۰ ۱۷.۵% سالانه ۲.۵% ماهانه هفته دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲
وانت کارا (دوکابین) ۵۱۶,۰۰۰,۰۰۰
وانت کاپرا ۲ ۹۶۳,۲۰۳,۰۰۰

از بین محصولات اراعه‌شده در شرایط فروش بهمن موتور، بیشترین مقدار اختلاف قیمت در رابطه وانت کاپرا ۲ رخ داده است. این ماشین با قیمت تقریبی یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد که اختلاف نزدیک به ۷۲ میلیون تومانی را مشخص می کند. کاپرا ۲ اکنون ارزان‌ترین پیکاپ دو دیفرانسیل بازار است که به‌صورت صفرکیلومتر در دسترس مشتریان قرار دارد.

ادامه مطلب
استرالیا از قدرتمندترین سلاح لیزری قابل‌حمل جهان رونمایی کرد + عکس_تاشکن

اختلاف قیمت دو محصول دیگر یعنی وانت کارا تک‌کابین و دوکابین در بازار و کارخانه کمتر از ۴۰ میلیون تومان است. این دو ماشین به‌زودی از خط تشکیل گروه بهمن کنار گذاشته خواهند شد.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها