خوش آمدید

واکنش تهیه‌کننده به ادعای یک فوتبالی برای بازی در سریال «سلمان فارسی»

عکس العمل تهیه کننده به ادعای یک فوتبالی برای بازی در سریال «سلمان فارسی»


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، روزهای فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در حال سپری شدن است و مشکلی هم در این فرآیند وجود ندارد و همه‌چیز در شهرک غزالی با اسایش پیش می‌رود. 

تصویربرداری در کاروانسرای مرمر که یکی از لوکیشن‌های فصل ایران باستان سریال است ادامه دارد و بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی و محمدرضا هدایتی با مجموعه‌ای از هنروران جلوی دوربین‌اند. بهناز توکلی که در سریال «مختارنامه» نقش ام‌وهب را بازی می‌کرد در این فصل به گروه اضافه شده و جلوی دوربین رفته است. 

اما شایعه ها درمورد وجود بازیگران تازه کماکان ادامه دارد. این بار یک مربی فوتبال اظهار کرده قرار است در این سریال ایفای نقش کند. فیروز کریمی سرمربی نقل لیگ فوتبال ایران که چندی است از عرصه فوتبال فاصله گرفته در برنامه تلویزیونی «زنده رود» از بازیگری او گفت. او در بین علاقه‌مندی‌اش به نقش پلیس و ایفای نقش در این حوزه خبرداد به زودی قرار است در سریال تاریخی «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری جلوی دوربین برود و یکی از نقش‌های این مجموعه را ایفا کند.

ادامه مطلب
«پستکس» جایزه فناوری صنعت‌ساز جشنواره «شیخ‌بهایی» را کسب کرد_تاشکن

این مسئله او یقیناً با بازتاب‌هایی در فضای‌مجازی روبه رو شد. حسین طاهری، تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» در او گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم به این ادعا این عکس العمل نشان داد و او گفت: افراد مختلفی امکان پذیر به واسطه آشنایی یا دوستی در پشت صحنه سریال وجود اشکار کنند و هنگامی کار را ‌ببینند احتمالا این کار بر آنها مشتبه بشود که بتوانند نقشی بازی کنند اما مسئله مهم آن است که همه‌ مسائل بر پایه قرارداد و چارچوب رسمی اتفاق می‌افتد و به غیر از این،‌ هیچ مسئله‌ای، سندیت ندارد. 

آخرین مطالب
ادامه مطلب
جبلی: شب نامه نویسی علتنمی بشود ما از عهدی که با رهبری و مردم برای تحول بسته ایم مختصر بیاییم

او گفت: ماجرای پیوستن افراد در هر حوزه‌ای به پروژه بر پایه مسیر قانونی و رسمی و برپایه قرارداد پیش می‌رود و این که یک نفر فارغ از این مسائل بگوید من در این سریال بازی می‌کنم، بی‌مبنا است. برخی اوقات هم این اظهار حضورها برای دیده شدن خود آن فرد است چون مدتی دیده نشده و اهداف شخصی خود را پیش می‌برد. چرا که اساساً وجود در این دست پروژه‌ها می‌تواند علتافتخار هر فردی باشد. یقیناً برای این پروژه هم وجود هنرمندان، باعقث افتخار خواهد می بود. 

وی با تکذیب وجود فیروز کریمی  به گفتن بازیگر در سریال سلمان فارسی او گفت تا بحال هیچ اتفاق رسمی و قانونی در این عرصه رخ نداده است. 

طاهری این چنین در آخر به علاقه‌مندان بازیگری هشدار داد فریب برخی پیج‌های اینستاگرامی و صفحات مجازی را که به گفتن جذب بازیگر برای پروژه سلمان فارسی می باشند، نخورند و این مسیر را تنها از طریق سایت این سریال به نشانی salmanseries.ir و مجاری قانونی و رسمی جستوجو کنند. 

ادامه مطلب
باید سیاست تنبیه اجتماعی و اقتصادی فراریان مالیاتی را اجرا کنیم

به نقل از تسنیم، نام تعداد بسیاری از بازیگران هم در عین حال به گوش می‌رسد که تا این مدت هیچ‌کدام قطعی نشده‌اند؛ از حسام منظور گرفته تا محمد فیلی و مجید مظفری و زیاد از بازیگران دیگر. اما آنچه اشکار است فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» به مجموعه‌ای از بازیگران داخلی و خارجی نیاز دارد که لوکیشن به لوکیشن این ترکیب اشکار شده و رسماً اظهار خواهند شد.

تا بحال بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه، محمدجواد جعفرپور، علیرضا مهران و چند بازیگر خارجی(از کشورهای تونس، ارمنستان، مراکش، یونان و …) و نزدیک به ۱۵۰۰ بازیگر تئاتری و بومی جلوی دوربین این سریال رفته‌اند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
سایوز 3 اولین قرار ملاقات فضایی شوروی را به‌دست آورد

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها