خوش آمدید

شبکه اجتماعی تردز ممکن بود «اپیگرام» یا «تکستاگرام» نام بگیرد

شبکه اجتماعی تردز ممکن می بود «اپیگرام» یا «تکستاگرام» نام بگیرد


«آدام موسری»، مدیر اینستاگرام، آشکار کرد که دومین انتخاب تیم آن‌ها برای نام اپلیکیشن تردز، اپیگرام (Epigram) بوده است. این چنین او افزود که این رسانه اجتماعی متن‌محور ممکن می بود تکستاگرام (Textagram) نامیده بشود. متا تردز را که به نوعی اسپین‌آف اینستاگرام است، به‌گفتن جایگزینی برای شبکه اجتماعی ایکس (توییتر اسبق) ساخته است. درحالی که تعامل در تردز برپایه متن است، اما این پلتفرم از انواع محتواهای گوناگون همانند عکس، فیلم و ضبط صدا نیز حمایتمی‌کند.

بر پایه گزارش Neowin، از بین نام‌های احتمالی تردز که آدام موسری به آن‌ها اشاره کرده، کاربران زیاد تر تردز را می‌پسندند. به نظر کاربران در تردز، نامی همانند اپیگرام زیاد تر برای یک مفهوم پزشکی مناسب است. شبکه اجتماعی تردز توسط تیم اینستاگرام ساخته شده و شما می‌توانید از حساب اینستاگرام خود برای تشکیل پروفایل تردز منفعت گیری کنید.

شبکه اجتماعی تردز و نام‌های احتمالی آن

از بین نام‌های احتمالی این شبکه اجتماعی، برخی کاربران نام تردز را زیاد تر از باقی نامزدها دوست داشته‌اند. به نظر این کاربران اگر نام این شبکه اجتماعی به «گرام» ختم می‌شد، هویت مستقلی اشکار نمی‌کرد. یکی از کاربران می‌گوید اگرچه متا تردز را متصل به اینستاگرام معارفه کرده، اما نام آن علتشده است تا زیر چتر اینستاگرام قرار نگیرد و همانند یک اپلیکیشن مجزا به‌نظر برسد.

ادامه مطلب
باید برای زندگی شخصی خودم تصمیم بگیرم/فدراسیون دوست ندارند که سپاهان صدرنشین باشد

اگرچه این دو پلتفرم وجه اشتراک‌هایی دارند، متا در تلاش است تا تفاوت‌هایی هم بین آن‌ها تشکیل کند. به‌گفتن مثال، سازوکار هشتگ‌گذاری در تردز همانند اینستاگرام نیست و شما فقط می‌توانید یک برچسب در هر پست اضافه کنید؛ بااین‌حال این برچسب می‌تواند شامل چند کلمه باشد. این چنین در تردز که رقیب ایکس محسوب می‌بشود، شما نمی‌توانید برای فردی مطلب شخصی بفرستید و تا بحال متا نیز برنامه‌ای برای اضافه‌کردن این ویژگی اظهار نکرده است.

به‌طورکلی، نام‌گذاری یک محصول یا سرویس می‌تواند چالش‌هایی در پی داشته باشد. گسترش‌دهندگان زیاد تر مجبورند در انتخاب نام‌ها محتاط باشند و گاه چندین نام را بازدید می‌کنند. به‌گفتن مثال، «لری پیج» و «سرگئی برین»، بنیان‌گذاران گوگل، ابتدا نام Backrub را برای موتور جستجوی خود برگزیده بودند، اما در نهایت نام گوگل ماندگار شد.

ادامه مطلب
احیا شورای عالی جوانان بعد از ۱۰ سال در دولت سیزدهم



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها