خوش آمدید

صحبت‌های محمود فکری باعث شد که ۴۸ ساعت در فضای مجازی مورد فحاشی استقلالی‌ها قرار گرفتم

سخن بگویید‌های محمود فکری علتشد که ۴۸ ساعت در فضای مجازی مورد فحاشی استقلالی‌ها قرار گرفتم


اشکان خورشیدی بعد آخر این دیدار در جمع خبرنگاران درمورد سخن بگویید‌های فکری و اتهامی که به او زده شده می بود، او گفت: سخن بگویید‌های آقای فکری علتشد که ۴۸ ساعت در فضای مجازی مورد فحاشی و دعوا هواداران تیم رقیب قرار گرفتم. گناه من داور چه هست که یک مربی همین‌طور روی هوا یک حرفی را می‌زند و من باید فحش بخورم؟! مگر من خانواده ندارم؟ مگر من آدم نیستم؟ چرا یک مربی بدون سند باید یک حرفی را بزند؟ من که می‌دانم که این نشست چطور برگزار شد. آقای میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای تیم هوادار! من که می‌دانم شما قبل از نشست به چند خبرنگار حرف های بودی که این سوال را بپرسند اما آنها حرف های بودند این سوال درست و جوانمردانه نیست. معلوم نیست یک خبرنگار چطور تحت تاثییر قرار گرفت و از چیزی خبر نداشت و این سوال را سوال کرد.

خورشیدی با رد تعلقات رنگی، اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس به من چه ربطی دارد؟ مگر من داور چه مقدار از این فوتبال درآمد دارم که فحش بخورم؟ مربی و بازیکن، میلیارد، میلیارد پول ‌می‌گیرند، من باید فحش بخورم؟ برای این که می‌خواستم قضاوتم را انجام دهم، سخن بگویید نکردم. آقای فکری! دو سال است که علیه شما در فضای مجازی، سخن زیاد زده می‌بشود. من هم بیایم علیه شما این سخن‌ها را بزنم و عده‌ای را علیه شما تحریک کنم. آقایان مربی! ما داوران خانواده داریم و انصاف نیست برای نتیجه گرفتن یا نگرفتن اینطور علیه ما سخن بگویید کنید. سپس از ۱۷ سال قضاوت تا این مدت یک خانه از خودم ندارم. امروز پرچم ویبره نداشتیم، سیستم رادیویی که توی سرمان بخورد. آقای فکری! شما که همشهری من هستی، چرا برای سخن شما باید فحش بخوریم!

ادامه مطلب
جزئیات پخش مجموعه فیلم‌های «الغزه العزه» اظهار شد_تاشکن

داور دیدار پرسپولیس و هوادار، اضافه کرد: من این حرفم را باید به کجا ببرم؟ این که کمیته انضباطی، ۴۸ ساعت بعد از بازی، مربی را احضار می‌کند، چه نفعی برای من دارد؟ چه دردی از من دوا می‌کند؟ من امروز پرچم ویبره نداشتم و با این شرایط یک بازی سخت را قضاوت کردم، آیا حق من هست که ۴۸ ساعت فحش بخورم؟ در حالی که صفحه شخصی من در فضای مجازی به نام من نیست اما صفحه‌ام را اشکار کرده‌اند و انواع و اقسام فحش‌ها را به من داده‌اند.

وی درمورد تنش‌های نیمکت هوادار در بازی امشب، او گفت: فوتبال ما طوری شده است که اگر داور یک تصمیم درست یا نادرست بگیرد، سه، چهار نفر به سمت داور دعوا می‌کنند. من داور مقصرم که برخورد نمی‌کنم. اگر مطابق قانون ‌می‌خواستم برخورد کنم باید تصمیمات سخت‌تری را برای کادر فنی هوادار می‌گرفتم ولی تلاش کردم مدیریت کنم تا این شائبه به وجود نیاید که برای سخن بگویید‌های قبل از مسابقه، عکس العمل نشان داده‌ام.

ادامه مطلب
با مُسکن‌های قبلی، دو برابر زیاد تر تسکین درد را توانایی کنید_تاشکن
آخرین مطالب

خورشیدی درمورد عکس‌های شائبه‌برانگیزی که بعد از وجود او در جشن خوشحالی پرسپولیسی‌ها بعد از آخر دربی فینال جام حذفی انتشار شد و به شائبه پرسپولیسی‌ بودن او دامن زد، افزود: آن عکس توسط عکاس باشگاه هوادار گرفته شده است. من توضیحاتم را در این‌باره داده‌ام و قرار نیست که سپس از ۶ ماه برای این که داور را تحت سختی بگذارید، به آن ماجرا دامن بزنید. در آن بازی مصدوم شدم و جایم را به داور ذخیره داد و بعد از آن گل به ثمر رسید. در آن لحظه محمد عسگری، آنالیزور پرسپولیس به علت حرکاتش باید با کارت جریمه می‌شد، من به داور گفتم اما آنالیزور پرسپولیس پشت نیمکت نهان شده می بود و داور به سمت نیمکت، کارت زرد را به عسگری نشان داد. بعد از بازی آنالیزور پرسپولیس پیش من آمد و به طور در گوشی او گفت که من فهمید شدم که داور می‌خواهد کارت بدهد، به همین خاطر نهان شدم. من به این سخن او خندیدم ولی عکسی گرفته شد برای یک ثانیه است و شما باید برای آن من را محاکمه کنید.

ادامه مطلب
داور فینال جام ملت‌های آسیا اشکار شد

او همین طور گفت: بازیکن و مربی از این فوتبال درآمد دارند اما من چه درآمدی دارم که ناموس من فحش بخورد؟ در ۴۸ ساعت بالای ۴۸ هزار مطلب فحش برای من ارسال شد. به خدا ما هم گناه داریم. الان با دقت به مصاحبه‌ام، کمیته داوران من را محروم می‌کند، سال آخر قضاوت من است اما این داوران گناه دارند. همراه شوند ثابت کنند که من پرسپولیسی هستم؟ قضاوت‌های من را در ۲۰ سال تازه و ۲ دربی که قضاوت کردم را بازدید کنید که آیا به سود رنگ خاصی سوت زده‌ام؟

خورشیدی درمورد این که چرا در فصل تازه کم قضاوت کرده است نیز او گفت: برای صدمه‌دیدگی در دربی قبل، دو ماه و نیم اول فصل را غایب بودم نتوانستم تست را پاس کنم. سپس از این که تست آمادگی جسمانی را پاس کردم، ۳ بازی لیگ برتر و یک بازی دسته اول را قضاوت کرده‌ام.

ادامه مطلب
برداشت کدو تنبل از مزارع "کمبریج شایر" انگلیس + عکس

وی درمورد این که برخی از کارشناسان قضاوت اعتقاد دارند که گل پرسپولیس در بازی امشب برابر هوادار آفساید بوده است، او گفت: فیلم بازی را ندیده‌ام و نظری ندارم.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها