خوش آمدید

نظام سلامت باید به پایداری مالی برسد/ حفظ جذابیت حرفه پزشکی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

نظام سلامت باید به پایداری مالی برسد/ نگه داری جذابیت حرفه پزشکی – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، داوود منظور، در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، افزود: تشکیل تحول در نظام سلامت باید با محوریت افزایش رضایت مردم، دسترسی عادلانه به خدمات سلامت و افت پرداخت از جیب مردم همراه باشد.

وی اصرار کرد: ما به جستوجو پیشرفت همه جانبه عدل محور هستیم و پیشرفت باید با عدل همراه باشد.

منظور در ادامه گفت: یکی از شاخصه‌های عدل، عدل در سلامت است و همه مردم سرزمین باید از این خدمات برخوردار باشند و این کار مرتب برسی بشود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: باید ظرفیت بیمه‌ها در حوزه سلامت و قسمت غیر دولتی را به طوری فعال کنیم که از طریق خرید راهبردی خدمات بتوانیم خدمات مورد نیاز را با هزینه مناسب فراهم کنیم. تعرفه‌ها باید پایداری اراعه خدمات را ضمانت کند.

ادامه مطلب
چاوز از استقال خوزستان جدا شد_تاشکن

منظور اصرار کرد: نظام سلامت باید به پایداری مالی برسد که الزام آن است که همه مؤلفه‌های ملزوم را در کنار هم ببینیم و باید خدمات ارزان قیمت با کیفیت اراعه دهیم.

او گفت: اقتصاد سلامت زیاد اهمیت دارد و باید به نحوی پیش برود که حرفه پزشکی جذابیت خود را نگه داری کند و پزشکان ما با افتخار در سرزمین خدمت کنند.

منظور با گفتن این که نگهداشت پزشکان و پیراپزشکان در سرزمین مسئولیت ما است، او گفت: باید تلاش کنیم با تشکیل جذابیت، انگیزه ملزوم را برای خدمت آنان در داخل سرزمین به وجود آوریم.

ادامه مطلب
فصل دوم «مستوران» به آنتن نزدیک شد/ وجود فرهاد آییش و فاطمه گودرزی + فیلم

وی در ادامه پیشگیری را مقدم و کم هزینه تر از درمان برشمرد و اصرار کرد: باید تلاش کنیم با راه حلهای ساده و اراعه خدمات پیشگیری نظیر غربالگری قند خون و سختی خون و چربی خون مردم کمتر بیمار شوند.

منظور با گفتن این که پایداری نظام سلامت را باید با پایداری نظام مالی ترکیب کنیم، او گفت: در حال پیگیری این نوشته هستیم و امیدواریم در آینده بتوانیم قدم‌های مؤثری برای گسترش پیشرفت سرزمین از جمله نظام سلامت در حوزه اراعه خدمات برداریم.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها