خوش آمدید

سریال‌های قدیمی که هنوز رقیب سریال‌های جدید تلویزیون‌اند

سریال های قدیمی که تا این مدت رقیب سریال های تازه تلویزیون اند


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، سریال ۴۵ قسمتی «یوسف پیامبر» به نویسندگی و کارگردانی فرج‌الله سلحشور نخستین‌بار تیرماه ۱۳۸۷ روی آنتن تلویزیون رفت و با استقبال خوب تماشاگران روبرو شد،  بعد از گذشت ۱۵سال از اولین پخش آن در چند دهمین بازپخش داخلی و پخش بین‌المللی که در این زمان داشته نه تنها با افت مخاطب روبرو نشده بلکه درصدر مجموعه‌های پر بازدید تلویزیونی قرار دارد.  

از این دست سریال‌ها در گنجینه آرشیو تلویزیون وجود دارد؛ سریال‌هایی که تا این مدت هم مخاطب دارند و حتی بعضاً بنابر آمارها یا رقابت پایاپای و یا حتی با فاصله بسیاری از سریال‌های تازه تلویزیون به لحاظ تماشاگر عبور کرده‌اند. احتمالا نمونه بارز آن سریال «یوسف پیامبر» باشد که این روزها همچون قبل تماشاگر پروپاقرص خودش را دارد. 

سریال «یوسف پیامبر» چندین دفعه در کشورهای عربی و اسلامی پخش و بازپخش شد. در کشورهای تاجیکستان، پاکستان، افغانستان، ترکیه و شبکه‌های بین‌المللی ایران همانند الکوثر، آی فیلم، جام جم و بر پایه ادعای سازمان صدا و سیما در شصت سرزمین جهان مخاطب داشته است. 

ادامه مطلب
انصرافی‌های خارجی برای هدایت والیبال ایران به عدد دو رسید

زیاد تر سریال‌هایی که در دهه ۶۰، ۷۰ و حتی ۸۰ ساخته شده‌اند از داستان خوب، پتانسیل بالا برای تبدیل شدن به درامِ با کیفیت برخوردار بوده‌اند و در نتیجه این روزها هم در فقدان برخی آثار خوب تلویزیونی، کماکان از مخاطب قابل توجهی برخوردارند. 

با آخرِ سریال «یوسف پیامبر»،‌ یک مجموعه تلویزیونی پرمخاطب دیگر به تلویزیون خواهد آمد. مجموعه «آوای باران» که اولین بار در سال ۱۳۹۲ از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفت، جانشین سریال در حال پخش «یوسف پیامبر(ع)» خواهد شد.

«آوای باران» به تهیه‌کنندگی سیدمحمد هاشمی اصل از شنبه ۱۸ آذر ماه هرشب ساعت ۲۲ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌بشود. مهران احمدی، سام فوق الاده، ثریا قاسمی، الهام چرخنده، آزاده زارعی، سپیده خداوردی، حمیدرضا پگاه، سیاوش خیرابی، امیر دژاکام، نیلوفر پارسا و … بازیگران سریال «آوای باران» می باشند.

ادامه مطلب
امید پرسپولیس از بیرانوند ناامید شد

این چنین با آخر یافتن فصل سوم سریال پلیسی «کلانتر»، «روزگار جوانی» یک مجموعه نوستالژی پرطرفدار دیگر به ویترین سریال‌های در حال پخش تلویزیون اضافه می‌بشود.  مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» محصول سال ۱۳۷۷ است؛ در خلاصه این مجموعه آمده است، چند جوان دانشجو به اتفاق خانه‎ای را اجاره و با هم زندگی می‎‌کنند. این جوانان هر کدامشان شخصیت متغیری داشتند و در این بین اختلاف سلیقه‌‌ها و علاقه‌ها جهت ابراز مسائلی می‎‌بشود که هر تکه این مجموعه را با ماجرای تازه‎ای روبرو می‎‌کرد…

امین حیایی، بهزاد خداویسی، کیهان ملکی، نصرالله رادش و مهدی صبایی بازیگران مهم این مجموعه تلویزیونی‌اند. قرار است این سریال هم هر روز ساعت ۱۷ از تلویزیون پخش بشود.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
امکان تشکیل مسیر مستقیم صادرات دارو به روسیه - تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها