خوش آمدید

سریال ماه رمضانی تلویزیون در نیمه راه/ بازیگران جدید به «مهیارعیار» اضافه شدند

سریال ماه رمضانی تلویزیون در نیمه راه/ بازیگران تازه به «مهیارعیار» اضافه شدند


به نقل از ، همزمان با ادامه تصویربرداری «مهیار عیار»، سیامک صفری، آشا محرابی، رامین ناصرنصیر و رویا میر علمی به جمع بازیگران این مجموعه تلویزیونی پیوستند.

تا بحال نیمی از تصویربرداری سریال «مهیار عیار» به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی بهروز سودمند سپری شده است. کامران تفتی، بهنام سپاس، متین ستوده از جمله بازیگرانی بودند که در این پروژه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رسول نقوی، مهرداد ضیایی، سیروس همتی، بهراد خرازی، حمیده مقدسی، دانیال نوروش، پریا مردانیان، سامرند معروفی، محمود جعفری، بابک نوری، سیامک ادیب، صفا اقاجانی نیز بازیگرانی می باشند که تا بحال روبه رو دوربین سیدجمال سیدحاتمی رفته‌اند.

کارگردان «مهیار عیار» پیش از این حرف های می بود در این مجموعه تلویزیونی حدوداً ۲۶۰ بازیگر جلوی دوربین می‌روال که تا بحال وجود اکثر بازیگران قطعی شده است.

ادامه مطلب
جزئیات اهدای اعضای بیمار مرگ کامل در ایران - تاشکن
آخرین مطالب

«مهیار عیار» مجموعه‌ای تلویزیونی است که ساخت آن از هشت ماه پیش اغاز شده و قرار است ماه رمضان سال ۱۴۰۳ پخش بشود. قصه این سریال در دوران صفویه می‌گذرد و در ۳۰ تکه ساخته خواهد شد.

فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی را محمدرضا محمدی‌نیکو به نگارش درآورده است.

انتخاب بازیگر این پروژه عظیم و پر بازیگر، بر مسئولیت حمیده مقدسی است که تا بحال انتخاب بازیگران سریال‌هایی چون «محکومین»، «سرگذشت» و «مستوران» و … را بر مسئولیت داشته است.

ادامه مطلب
زمان پخش سریال بیست کووید تحول کرد

این پروژه ۱۲۰ لوکیشن دارد که به علت تعدد آن توسط مرتضی پورحیدری طراح صحنه و دکور، همزمان با تشکیل، ساخته و آماده می‌بشود.

عواملی که با این پروژه همکاری می‌کنند عبارت هستند از؛ محمدرضا محمدی‌نیکو: نویسنده، امرالله احمدجو: مشاور نویسنده، حسین باقریان: مدیر تشکیل، مسلم تهرانی: مدیر فیلمبرداری، مهدی جودی: تدوین، مرتضی پورحیدری: طراح صحنه، ژاله زکی‌زاده: طراح لباس، علیرضا نیازی: مدیر صدابرداری، حسین مشعلی صداگذار، آرمین اسماعیلی: طراح چهره پردازی، رضا لشکری: مدیر برنامه‌ریزی، حمیده مقدسی: انتخاب بازیگر و دستیار اول کارگردان، ماهگل کرامتی: منشی صحنه، نسیم افشاری: عکاس و فیلمبردار پشت صحنه و فریبا قشلاقی: امور مالی.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/

ادامه مطلب
زمان رویارویی ایران و امارات در یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی اشکار شد



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها