خوش آمدید

«بی‌مادر» مجبور به اکران آنلاین شد

«بی مادر» ناچار به اکران آنلاین شد


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، فیلم سینمایی «بی‌مادر» به کارگردانی مرتضی فاطمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و علی اوجی از امشب ساعت ۲۰ در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌بشود.

یقیناً به جستوجو چند فیلم دیگر که پیش از این نسخه‌های مهم‌شان سر از فضای‌مجازی درآوردند و ناچار شدند زیاد سریع داخل فضای اکران آنلاین شوند؛ حتی «تفریق» علتشد رنگ پرده نقره‌ای را نبیند و اکران آنلاین را توانایی کند.

این بار یقیناً «بی‌مادر» ناچار شد سر از اکران آنلاین درآورد؛ اگرچه این فیلم سینمایی روزهای اکران در سینماها را توانایی کرد.

در خلاصه داستان این درام خانوادگی آمده است: «زندگی آرام یک زوج با پافشاری یکی از آنها روی تصمیمش، ناخواسته داخل دو راهی‌ها و مخاطرات اخلاقی پیچیده‌ای می‌بشود.»

آخرین مطالب
ادامه مطلب
از شارژرهای تقلبی برای دستگاه‌های‌ خود منفعت گیری نکنید

در این فیلم امیر آقایی، میترا حجار، پردیس پورعابدینی، پژمان جمشیدی، ایفای نقش کرده‌اند. این چنین می‌توان به بی‌تا گرامی، شیرین ضابطیان، سارا محمدی، فاطمه میرزایی، آوا جوهرچی و بازیگر خردسال امیررضا جوکار به گفتن دیگر بازیگران این فیلم اشاره کرد.

فیلم «بی مادر» با وجود در چند جشنواره جهانی، موفق به کسب بیشتر از ۵ جایزه معتبر  بین‌المللی شده است.

این فیلم تابستان امسال در سینماها اکران شد و نظرات مثبت منتقدان را جلب کرد.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها