خوش آمدید

3 پلتفرم برای نمایش ویدیوهای برند شما

۳ پلتفرم برای نمایش ویدیوهای برند شما


مخاطبان به برندهایی که از هر نظر اصیل می باشند مطمعن دارند. این بدان معنی نیست که برند شما باید همه معایب خود را تبلیغ کند، اما به این معنی است که از شفاف بودن سود خواهد برد. اصالت این قوت را دارد که فهمیدن برند شما را شکل دهد و اعتبار آن را افزایش دهد. اکنون، هیچ چیز به اندازه ویدئو مهم  نیست. حتی اگر مصرف کنندگان از همه تبلیغاتی که روزانه می بینند خسته شده اند، ۹۹٪ می گویند که نمی توانند در برابر تماشای یک ویدیوی برند مقاومت کنند.

  یقیناً این بدان معنی نیست که شما فقط دوربین خود را بردارید، از هر چیزی که می بینید اغاز به فیلمبرداری کنید و اسم آن را بازاریابی بگذارید. بازاریابی ویدیویی نیاز به یک استراتژی دارد. درهر بازاریابی ویدئویی B2B که انجام می دهید، باید یقین شوید که تکنیک های ارتباطی شما متفکرانه و واقعی می باشند. مخاطبان می‌خواهند حس ارزشمندی کنند، نه این که با او سخن بگویید بشود. آنها می خواهند با بازاریابی ویدئویی که دارای مزیت انسانی است، دچار شوند.

ادامه مطلب
شرایط فروش شاهین اتوماتیک از سوی سایپا اظهار شد + جدول آبان‌ماه 1402

مقصد خود را اشکار کنید، تصاویر، صدا و کپی را ترسیم کنید، سپس دست به کار شوید. در صورت امکان، استعدادهایی را که می خواهید جذب کنید را نیز شناسایی کنید. به خودتان زمان بدهید تا بفهمید چه چیزی در بینندگان مقصد شما طنین انداز می بشود و به آنها پشتیبانی می کند تا نگاهی اجمالی به هویت منحصر به فرد برند شما داشته باشند. هنگامی که استراتژی بازاریابی ویدیویی B2B خود را اشکار کردید، باید پلتفرم مناسبی را برای اشتراک گذاری ویدیوهای خود انتخاب کنید. در زیر سه مورد از بهترین ها وجود دارد:

TikTok

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بارش برف بهاره در مهاباد_تاشکن

TikTok  برای صحت در رسانه های اجتماعی دیده می بشود. به همین علت است که تعداد بسیاری از برندها در فرهنگ TikTok جذب شده اند. بر این مبنا، آنها محتوایی را ارسال می کنند که به سمت غیررسمی و غیررسمی منحرف می بشود. به طور کلی، TikToks  های پر سر و صدا سرگرم کننده، آموزشی یا ترکیبی از هر دو می باشند. TikTok مکانی برای برجسته کردن فرهنگ شگفت و غریب شما یا اراعه هک های داخلی محصول یا خدمات است.

اینستاگرام

در حالی که درست است که به نظر می‌رسد TikTok همه دقت را به خود جلب می‌کند، اما اینستاگرام به سختی می‌تواند در جایگاه دوم رقیب محتوای ویدیویی قرار بگیرد. اینستاگرام ثابت کرده است که با  ویژگی TikTok-clone Reels ، کارکرد Stories و Video Posts،  محتوای ویدیویی را در برتری قرار داده است . این پلتفرم کاربران را تشویق می کند که تا وقتی که امکان پذیر در پلتفرم خود بمانند. از نظر الگوریتمی، کسب‌وکارها بهتر است از این اندوخته‌گذاری کنند. همانند  TikTok، محتوای ویدیوی اینستاگرام شما باید سرشار از صداقت باشد.

ادامه مطلب
نامزدهای انتخابات از جاده انصاف خارج نشوند_تاشکن

یوتیوب

به یاد داشته باشید، یوتیوب مکانی است که مردم تمایل دارند ویدیوهای پیشنهاد شده را مرور کنند. هرچه ویدیوهای برند شما واقعی تر و دلنشین تر باشد، شانس بیشتری برای تشکیل یک جستوجو کننده وفادار خواهید داشت. زمان بسیاری طول نمی کشد تا ویدیویی اشکار کنید که الهام قسمت تلاش های بازاریابی شما باشد. زمان توصیف ویدیوهای خود به کلمات کلیدی خود دقت کنید. آنها برای جذب بینندگان مرتبط و هدایت آنها به محتوای شما الزامی می باشند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

جمع بندی

بازاریابی B2B معتبر به معنی پشت سر گذاشتن مقصد کمال و تمرکز بر ربط است. بازاریابی ویدئویی راهی عالی برای نشان دادن ماهیت اصیل برند شما و در نتیجه ربط با مخاطبان خود در سطح عمیق تری است.

ادامه مطلب
جوادی با قهرمانی در جهان سهمیه المپیک را بدست آورد

انتهای نوشته/ منبع



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها