خوش آمدید

تمام عصبانیت مردم را به سمت من هدایت شد/کاملاً بی پول هستیم

همه خشمگینی مردم را به سمت من هدایت شد/کاملاً بی پول هستیم


گئورگی گولسیانی:

گئورگی گولسیانی، دفاع کننده گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار کردن پستی در فضای مجازی تایید کرد که به این باشگاه اخطار داده است.

ادامه مطلب
هجوم پرسپولیسی‌ها به قطر برای بله گرفتن از برانکو


به نقل از

خبرگزاری موج


، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل قطر ناکامی خورد و موفق نشد به دور بعدی راه اشکار کند. گئورگی گولسیانی در این بازی ضربه پنالتی خود را از دست داد و دو دقیقه سپس با یک نادرست عرصه گل پیروزی الدحیل را فراهم کرد تا به گفتن یکی از مقصرین مهم این ناکامی معارفه بشود.

او اکنون با انتشار کردن پستی در فضای مجازی موضوعاتی را گفت. متن این نوشته به شرح زیر است:

خانواده و هواداران گرامی پرسپولیس می‌خواهم بابت بازی قبل عذرخواهی و ناامیدی خود را اظهار کنم. من مطلب‌های تشویق‌کننده و این چنین مطلب‌های فحش‌دهنده بسیاری دریافت کرده‌ام، این بخشی از فوتبال است به این علت قابل قبول است. من در ضربه پنالتی شانس بسیاری داشتم تا شما را خوشحال کنم، به آن مطمعن هم داشتم، اما در فوتبال برای هر بازیکنی این اتفاق می‌افتد. بطری‌ها و سنگ‌های بسیاری به سمت ما پرتاب شد، به تیمی که سال قبل همه جام‌ها را برد، تیمی که تا این مدت چیزهای بسیاری برای اثبات دارد. ما یک خانواده بزرگ هستیم، امنیت و احترام خانواده در هر موقعیتی از همه مهمتر است.

ادامه مطلب
پرسپولیس در یک بازی اضطراب از بعد آلومینیوم برنیامد_تاشکن

اکنون داستان دوم که مردم زیاد از من می‌پرسند که آیا من واقعاً یک نامه اخطار برای تاخیر در پرداخت به باشگاه فرستادم یا خیر. بله، من واقعاً آن را ارسال کردم. من معتقدم پول با اهمیت ترین چیز در زندگی نیست، اما بعضی اوقات اوقات دوره های سخت ظاهر می بشود، وقتی که ما کاملاً بی پول هستیم و باید مواظب خانواده خود باشیم. من خجالت نمی‌کشم که بگویم هر یک درصدی که در زندگی‌ام پیدا کرده‌ام با لیترهای ریخته شده عرقم به دست می‌آید و من در روبه رو خانواده عظیمم مسئولیت کامل دارم و هنگامی آنها در رنج می باشند هیچ زمان از انجام هیچ کار سختی کوتاه نخواهم کرد.

نوشته این است که بیشتر از سه ماه از آخرین پرداختی‌ام می‌گذرد. یک ماه پیش با نمایندگان باشگاه سخن بگویید کردم و حالت بد مالی خود را به وضوح توضیح دادم و خواست حمایتاحتمالی کردم. قول هایی گرفتم، اما … برای بار دوم پشتیبانی خواستم، مجدد قول هایی گرفتم که هیچ زمان محقق نشد. در این زمان دوستان عزیزم، برخی از هم تیمی ها و یکی از هواداران ما پشتیبانی های فراموش نشدنی و گرانبهایی را برای من و خانواده ام انجام دادند. دو هفته پیش، یک نامه هشدار رسمی به باشگاه فرستادم، اما تا این مدت چشم به راه هستم. برای جلوگیری از انتشار کردن اطلاعات داخلی، به هیچ کس و فقط اعضای باشگاه خبر ندادم. سپس از بازی قبلی این اطلاعات در همه رسانه‌ها پخش شده است. خواسته یا ناخواسته نقشه قربانی که همه خشمگینی مردم را به سمت من هدایت کند با پیروزی اجرا شد. یک خانواده قوی همیشه تلاش می کند مشکلات خانوادگی درون خانواده را حل کند و هیچ زمان یکی از اعضای خانواده را قربانی عدل عمومی نمی‌کند.

ادامه مطلب
پرسپولیس با جواب منفی ۸ بازیکن برای تمدید قرارداد روبه رو شد_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها