خوش آمدید

شبکه اجتماعی تردز حالا به هشتگ‌ها مجهز شده است

شبکه اجتماعی تردز اکنون به هشتگ‌ها تجهیزشده است


متا در چند زمان قبل تلاش‌ کرده تا شبکه اجتماعی تردز را که به‌گفتن رقیب توییتر (ایکس جاری) معارفه شد، با ویژگی‌های جدیدی تحکیم کند. اکنون «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام از اضافه‌شدن برچسب به شبکه اجتماعی تردز (Threads) خبر داده است که مطابق توضیحات اراعه‌شده، این ویژگی نسبت به هشتگ‌ها تفاوت جزئی دارد.

تفاوت برچسب‌های تردز نسبت به هشتگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی

بر پایه توضیحات موسری، کارکرد برچسب‌ها در تردز مقداری متفاوت‌تر از هشتگ‌ها در پلتفرم‌هایی همانند اینستاگرام و ایکس است. زمان نوشتن پست تازه می‌توانید با انتخاب آیکون # ساخت یک برچسب تازه را اغاز کنید، اما همان گونه که موسری توضیح می‌دهد، به‌جای محدودشدن به یک کلمه، می‌توان یک عبارت کامل را تایپ کرد. بااین‌حال، به ازای هر پست فقط می‌توان یک برچسب تشکیل کرد.

شبکه اجتماعی تردز اکنون به هشتگ‌ها تجهیزشده است ۱۴

با وجود این تحول، مقصد برچسب‌های Threads همانند هشتگ است. موسری می‌گوید:

«اگر در Threads فعالیت دارید، برچسب‌ها راهی عالی برای پشتیبانی به ربط با افرادی است که به موضوعاتی که در رابطه آن‌ها سخن بگویید می‌کنید، علاقه‌مند می باشند. و این چنین یک راه عالی برای پشتیبانی به فهمیدن زیاد تر علایق شما است.»

متا در چند زمان قبل تلاش کرده تا شبکه اجتماعی تردز را تحکیم کند و اضافه‌شدن برچسب‌ها نمونه فرد دیگر از کوششهای غول فناوری محسوب می‌بشود. این چنین محدودیت منفعت گیری از یک تگ برای هر پست علتمی‌بشود تا از اسپم توسط هشتگ‌ها جلوگیری بشود. باید چشم به راه ماند و دید که کاربران از این ویژگی تازه چه استقبالی می‌کنند و آیا برچسب‌ها را راه مفیدی برای پیداکردن گفتگوهای یک نوشته خاص می‌دانند یا خیر.

ادامه مطلب
متا از داده‌های کاربران اینستاگرام برای آموزش هوش مصنوعی منفعت گیری می‌کند_تاشکن

متا اولین‌بار در ماه نوامبر آزمایش برچسب‌ها را با کاربران استرالیایی اغاز کرده می بود. در آخرین پیشرفت‌های مربوط به تردز، متا ماه قبل حذف جداگانه حساب تردز بدون پاک‌کردن اکانت اینستاگرام را بالاخره ممکن کرد و این چنین غول فناوری درحال کار روی API برای شبکه اجتماعی خود است.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها