خوش آمدید

سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI: اسم ChatGPT افتضاح است!

سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI: اسم ChatGPT افتضاح است!


ChatGPT یکی از معروف‌ترین چت‌بات‌های هوش مصنوعی جهان است که نام آن به گمان زیادً برای افراد بسیاری آشنا باشد، اما «سم آلتمن»، مدیرعامل OpenAI که سازنده ChatGPT است، اظهار کرده که نام این چت‌بات را چندان دوست ندارد.

آلتمن به‌تازگی در پادکست «ترور نوآ» با نام «What Now? with Trevor Noah» وجود داشته است. او درمورد نام ChatGPT می‌گوید:

«نام افتضاحی است، اما به گمان زیادً به‌قدری فراگیر شده که هیچ زمان تحول نکند. به گمان زیادً هیچ بازاریابی هیچ زمان ChatGPT را برای نام این سرویس انتخاب نخواهد کرد، اما ما با آن ادامه خواهیم داد و به گمان زیادً این کار درست باشد.»

ایده‌های سم آلتمن برای نام ChatGPT

سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI: اسم ChatGPT افتضاح است! ۱۴

آلتمن سپس به شوخی از نوآ خواست کرد که ایده‌های فرد دیگر برای نام ChatGPT اراعه کند و به این نوشته اشاره کرد که احتمالا بتوان آن را به «GPT» یا فقط «Chat» مختصر کرد.

ادامه مطلب
پیشرفت تکنولوژی هزینه‌های هوش مصنوعی را افت می‌دهد
آخرین مطالب

ChatGPT که اکنون مقداری زیاد تر از یک سال عمر دارد، اولین‌بار در نوامبر سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد. این چت‌بات به‌اندازه‌ای در بین کاربران محبوب شد که صفحه آن در صدر فهرست پربازدیدترین مقالات ویکی‌پدیا در سال ۲۰۲۳ قرار گرفت. اخیراً ثبت‌نام در ChatGPT بدون نیاز به شماره موبایل نیز فراهم شده است تا فقط از طریق ایمیل خود بتوانید از خدمات آن منفعت گیری کنید.

اخیرا «مجله تایم» از سم آلتمن به‌گفتن مدیرعامل برتر سال ۲۰۲۳ یاد کرده است. او چند هفته پیش در یک تصمیم ناگهانی از سوی هیئت‌مدیره OpenAI برکنار شد اما بعد از چند روز کشمکش، توانست یک بار دیگر سمت مدیرعاملی این شرکت را کسب کند. در گزارش تایم این چنین به این نوشته اشاره شده که نام ChatGPT در ابتدا قرار می بود «Chat With GPT-3.5» باشد که بااین‌وجود می‌توان او گفت انتخاب ChatGPT تصمیم درست و منطقی از سوی این شرکت بوده است.

ادامه مطلب
کشف سیاره‌ای تازه که به گمان زیادً دارای یک اقیانوس درحال جوشیدن است_تاشکن



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها