خوش آمدید

شروع برنامه‌ای سرگرم‌کننده در شب یلدا / جزئیاتی از «نسیمی‌شو» با یک دورهمی ویژه

اغاز برنامه ای سرگرم کننده در شب یلدا / جزئیاتی از «نسیمی شو» با یک دورهمی اختصاصی


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، «نسیمی‌شو» برنامه جدیدی است که از شب یلدا خودش را به آنتن شبکه نسیم می‌رساند. 

پرهام عمرانی طراح، تهیه‌کننده و مجری این برنامه تلویزیونی است. او به خبرنگار تسنیم او گفت: «نسیمی‌شو» با مأموریت معارفه برنامه‌های شبکه نسیم و این چنین تصاویر دیده نشده از این برنامه‌ها به آنتن خواهد آمد. 

عمرانی به یک اختصاصی برنامه اضطراب و دلنشین در دو شب اختصاصی شب یلدا اشاره کرد و افزود: ما قرار است پنجشنبه‌ها و جمعه‌های هر هفته روی آنتن باشیم که از شب یلدا اغاز‌ می کنیم. برای طویل‌ترین شب سال هم یک تدارک اختصاصی داریم که یک میهمانی خانوادگی شبکه نسیم خواهد می بود.

.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
عکس باتری آیفون 16 پرو آشکار شد؛ بزرگ‌تر از نسل قبل با هیت‌‌سینک گرافنی

تهیه‌کننده «نسیمی‌شو» این چنین خاطرنشان کرد: قرار است عوامل برنامه‌های شبکه نسیم پنجشنبه و جمعه در دو شب متوالی در یک اختصاصی برنامه خاص و دلنشین وجود اشکار کنند. 

او در جواب به این سوال که آیا «جناب خان» یا عوامل برنامه‌هایی همچون «خندوانه» میهمان این برنامه خواهند شد، خاطرنشان کرد: هرچیزی امکان دارد و هر میهمانی پایش به این برنامه باز بشود. الان در حال مذاکره‌ایم و اصلاً مأموریت ذاتی این برنامه دعوت از عوامل برنامه‌های شبکه نسیم چه قبل و چه اکنون است. 

این مجری تلویزیون پافشاری کرد: «نسیمی‌شو» پنجشنبه‌ها و جمعه‌های هر هفته قرار است در ۵۰ دقیقه ساعت ۱۹:۳۰ میهمان خانه‌های مردم بشود. ما ان‌شاءالله فصل اول را با شعار «حتی به یه لبخند» در ماه رمضان ادامه خواهد داشت. 

انتهای مطلب/

 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
عکس روز ناسا: سحابی بزرگ کارینا_تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها