خوش آمدید

تعمیر موبایل بهتر است یا خرید گوشی جدید؟

تعمیر موبایل بهتر است یا خرید گوشی تازه؟


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

با گران شدن روز به روز گوشی هایی که به تازگی داخل بازار شده اند و این چنین تاثییر نرخ ارز بر روی قیمت گوشی هایی که در ماه ها و حتی سالهای قبل به بازار اراعه شده اند اکنون با اهمیت ترین سوالی که برای علاقه مندان به خرید گوشی تشکیل شده است این است که تعمیر موبایل قبلی آنها بهترین تصمیم است یا خرید گوشی تازه؟ در این قسمت از دیجیاتو تصمیم داریم تا در خصوص این نوشته اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم از این رو نظر میکنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

چه وقتی افراد گوشی تازه خریداری میکنند؟

تعمیر موبایل بهتر است یا خرید گوشی تازه؟ ۱۹

تعداد بسیاری از افرادی که تصمیم خرید گوشی تازه را دارند به طور متوسط دلایلی از قبیل کندی و هنگ کردن گوشی قبلی، ضعیف شدن باتری موبایل یا صدمه فیزیکی داخل شده به گوشی قبلی را دلایل مهم برای خرید گوشی تازه می دانند و همین امر جهت می بشود تا به جهت بازدید قیمت و مشخصات گوشی های تازه اراعه شده به بازار سری به وبسایت هایی نظیر دیجی کالا، تکنولایف، کالاتیک، الان بخریم، دارسو و موبایل ۱۴۰ بزنند.

ادامه مطلب
۱۵۷ همت وام ازدواج در سال قبل پرداخت شد_تاشکن
آخرین مطالب

نیاز به دوربین، سخت افزار و تکنولوژی جدیدتر

یکی دیگر از دلایلی که افراد را به خرید گوشی تازه ترغیب می کند منفعت بردن از دوربین های باکیفیت تر، سخت افزار جدیدتر و قوی تر و این چنین تکنولوژی پیشرفته تری است که در گوشی های تازه به کار رفته است. اکنون گوشی های موبایل در کنار انجام امور مهم و روزمره جواب دهی به تماس و مطلب ها، برای دو کاربرد مهم عکاسی و فیلمبرداری و انجام بازی های گرافیکی مورد منفعت گیری قرار میگیرد. همین امر جهت شده است تا تعداد بسیاری از شرکت های تشکیل کننده گوشی تلاش کنند تا دوربین های با کیفیت بالاتری را بر روی انوع گوشی موبایل خود در رده بندی های اقتصادی، بین رده و پرچم دار در نظر بگیرند تا بتوانند نظر مخاطبین و خریداران گوشی ها را خود جلب کنند.

ادامه مطلب
برگشت بیت‌ کوین به ۴۴۰۰۰ دلار این بار با دفعه قبل چه فرق دارد؟

این چنین شرکت هایی همانند شیائومی در تلاش است تا علاقه مندان به بازی های موبایلی را بیشتر از دیگر شرکت های تشکیل موبایل راضی نگهدارد و تمرکز مهم خود را بر روی تحکیم سخت افزار گوشی هایش قرار داده است تا بتواند سنگین ترین بازی ها و امور گرافیکی را به راحتی اجرا نموده و کاربران با پرداخت حداقل هزینه ممکن بتوانند گوشی مورد نظر خود را خریداری کنند.

منفعت گیری از گوشی موبایل به تصمیم انجام بازی های گرافیکی موبایلی به حدی ترویج اشکار کرده است که شرکت های گوناگون در تلاش می باشند تا گوشی هایی با کانفیگ گیمینگ را به طور جداگانه داخل بازار نمایند تا کاربرانی که تصمیم دارند به طور اختصاصی از گوشی موبایل خود برای بازی کردن منفعت گیری کنند بتوانند گوشی مناسب با این تصمیم را خریداری کنند.

ادامه مطلب
واریز ۳۷ میلیارد به حساب استقلال

چه قطعاتی از موبایل زیاد تر صدمه می بیند؟

1701947461 993 تعمیر موبایل بهتر است یا خرید گوشی تازه؟.webp
تعمیر موبایل بهتر است یا خرید گوشی تازه؟ ۲۰

صدمه پذیرترین و این چنین گران ترین تکه هر گوشی موبایل بدون شک ال سی دی آن است. در تعداد بسیاری از اوقات خرید و معاوضه ال سی دی موبایل آنقدر هزینه بالایی را برای مشتری در بر دارد، که خرید گوشی تازه از این که گوشی قبلی خود را تعمیر کند برای او بصرفه تر همه می بشود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

باتری موبایل نیز در جایگاه دومین قطعه از قطعات موبایل به شمار می رود که در طی زمان صدمه می بیند و شرایط را برای خرید یک گوشی تازه مهیا می کند. یقیناً تعداد بسیاری از افراد ترجیح یدهند با پرداخت هزینه زیاد کمتری نسبت به تعمیر موبایل خود عمل نمایند و قید خرید گوشی موبایل تازه را میزنند.

ادامه مطلب
تشکیل نهال گردوی اصلاح شده با تکنولوژی نوین در ارغوان نهال

خرید گوشی تازه یا تعمیر موبایل قبلی، کدام به صرفه تر است؟

این که بخواهیم به این مسئله اشاره کنیم که از بین دو گزینه خرید گوشی تازه یا تعمیر گوشی قدیمی کدام تصمیم اقتصادی تر به نظر می رسد باید ابتدا به این نوشته اشاره کرد که کدام قطعه گوشی صدمه دیده است و هزینه تعمیر آن چه مقدار است و این چنین با پولی که در نظر دارید قرار است چه گوشی جدیدی خریداری کنید. بعضی اوقات امکان پذیر گوشی قبلی شما از پرچم داران گوشی های بازار به شمار برود. بدون شک تعمیر این چنین گوشی ای نسبت به خرید گوشی تازه بین رده یا پایین رده برای شما خواهد داشت. اما اگر گوشی قبلی شما پایین رده یا بین رده بوده و یا آنقدر قدیمی است که دیگر نسخه نو و آکبند آن در بازار وجود ندارد می توانید بجای آن یک گوشی موبایل هم ترازش را با پرداخت هزینه های تعمیر آن پرداخت کنید کاملا اقتصادی به شمار می رود.

ادامه مطلب
وقتشه حراجمعه اسنپ برگرده

شما کدام روش را در اوقات لزوم انتخاب میکنید؟ گوشی تازه خریداری میکنید و یا گوشی قبلی خود را تعمیر می کنید؟



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها