خوش آمدید

شبکه قرآن , صدا و سیما , تلویزیون ,

نگاهی به یک سوء تفاهم درمورد شبکه قرآن/ مسابقات همچون سال های قبل در حال پخش است


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، هر ساله شبکه قرآن برای مسابقات سراسری قرآن کریم برنامه اختصاصی‌ای را در چند نوبت برای پخش زنده تدارک می‌بیند. امسال هم از همان روز افتتاحیه مسابقات در بجنورد زنگِ اغاز پوشش زنده شبکه تخصصی قرآن در رسانه ملّی به صدا درآمد.

در ادامه هم تا  به امروز در ساعت‌های ۹ تا ۱۱ صبح، ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۴۵ و ۱۸ تا ۲۰:۳۰ در چند کنداکتور متنوع و اجرای سیدوحید مرتضوی، مسابقات سراسری قرآن به همراه جزئیات اتفاقاتی که افتاده به طور زنده از شبکه قرآن سیما پخش می‌بشود.

این چنین این شبکه تلویزیونی برای روز شنبه ۱۸ آذرماه ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ که اختتامیه مسابقات برگزار می‌بشود نیز به طور زنده آیین اختتامیه و اظهار برگزیدگان را روی آنتن خواهد برد.

یقیناً در کنارِ پخش شبکه قرآن کریم در نوبت‌های گوناگون برخی از شبکه‌های سیما همچون شبکه خبر نیز بسته‌های خبری و پوششی از مسابقات سراسری قرآن کریم را تدارک دیده‌اند.

ادامه مطلب
مخالفت قاطع جامعه پرستاری با گسترش مدارس بهیاری - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن
آخرین مطالب

این در حالی است که از اغاز مسابقات (افتتاحیه) برخی از کانال‌های خبری اظهار کردند شبکه قرآن با اهمیت ترین اتفاقات قرآنی سرزمین را پخش نمی‌کند. سوء تفاهمی که زیاد سریع در فضای‌مجازی دست به دست شد کماکان این هجمه پابرجاست. در حالی که پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از شبکه قرآن مشخص می کند هیچ مشکلی با اوقاف وجود نداشته و ندارد؛ همه‌چیز در سایه وفاق و همدلی پیش می‌رود و هیچ اختلافی در فضای قرآنی هم وجود ندارد.

ادامه مطلب
جنگ جهانی علیه نهاد خانواده- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

گروه‌ها و کانال‌هایی در فضای‌مجازی می‌کوشند تا با خبرسازی‌هایی اصلِ اتفاقات را نادیده بگیرند. در حالی که می‌توان با نگاهی به شبکه قرآن در سه نوبت صبح، ظهر و عصر و شب به این نتیجه رسید که این شبکه تلویزیونی پرشورتر از قبل برای مسابقات سراسری قرآن کریم برنامه زنده تدارک دیده است.

رقابت‌های مرحله نهایی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه، از با اهمیت ترین اتفاقات‌های قرآنی سرزمین به میزبانی استان خراسان‌شمالی در رشته‌های دعاخوانی(نوبت صبح)، همخوانی قرآن(دو نوبت سپس از ظهر و شب) در حال برگزاری است و تا ۱۸ آذر در دیگر رشته‌ها ادامه دارد.

۳۵۶ شرکت‌کننده شامل ۲۰۹ برادر و ۱۴۷ خواهر در این دوره از مسابقات در قسمت های گوناگون با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و ۲۷ داور برادر و ۲۳ داور خواهر این رقابت‌ها را مورد بازدید قرار خواهند داد.

ادامه مطلب
سری گلکسی S23 به‌زودی آپدیت One UI 6.1 را دریافت می‌کند_تاشکن

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها