خوش آمدید

نسخه جدید دیسکورد موبایل با بهبود قابلیت‌های پیام‌رسانی منتشر شد

نسخه تازه دیسکورد موبایل با بهبود قابلیت‌های مطلب‌رسانی انتشار شد


دیسکورد (Discord) از طراحی مجدد نسخه موبایل خود رونمایی کرد که کاربران از زمان‌ها قبل چشم به راه آن بوده‌اند. نسخه تازه دیسکورد نسبت به برنامه دسکتاپ آن تغییرات بسیاری به‌همراه دارد و با اراعه قابلیت‌هایی از جمله مطلب‌های گروهی و فردی، روی قابلیت‌های مطلب‌رسانی و اشتراک‌گذاری با دوستان تمرکز کرده است.

تغییرات نسخه تازه دیسکورد موبایل

بر پایه گزارش ورج، اکنون به محض بازکردن برنامه دیسکورد، یک نوار ناوبری برای شما ظاهر خواهد شد که گزینه‌هایی از جمله سرورها، مطلب‌ها، نوتیفکیشن و «شما» (You) (برای ویرایش پروفایل و تنظیمات) در آن وجود دارد. این چنین کارکرد تازه جستجوی مطلب‌های شخصی نیز به این برنامه اضافه شده است تا کاربران بتوانند همه مطلب‌ها، فایل‌های ارسال‌شده و موارد دیگر را جستجو کنند.

حالت تاریک دیگر قابلیت تازه نسخه موبایل Discord است که سرانجام تحت گفتن «Midnight» اراعه شده است. علاوه‌براین، دیسکورد اکنون زمان آپلود چندین عکس آن‌ها را به‌صورت گالری نمایش می‌دهد.

ادامه مطلب
پرسپولیس با جواب منفی ۸ بازیکن برای تمدید قرارداد روبه رو شد_تاشکن

از اضافه‌‌شدن ویژگی‌ها و قابلیت‌های تازه دیسکورد که بگذریم، نسخه تازه این برنامه این چنین دارای مجموعه‌ای از بهبودهای عملکردی است. از جمله این تغییرات می‌توان به افت ۵۵ درصدی زمان راه‌اندازی در اندروید و افت ۴۳ درصدی در iOS اشاره کرد. این چنین برنامه در زمان اولین بارگیری خود چهار برابر داده کمتری مصرف می‌کند و مطلب‌های تازه را برای دسترسی سریع تر در بعد‌عرصه ذخیره می‌کند.

«فرانچسکو پولیزی»، مدیر محصول گروه دیسکورد در پست وبلاگ مربوط به این به‌روزرسانی او گفت:

«با گذشت زمان، کارهایی که Discord می‌تواند انجام دهد زیاد سریع در حال افزایش است. بااین‌حال، این اپلیکیشن همه آن‌ها را در نسخه کوچک‌تری نسبت به برنامه دسکتاپ اراعه می‌کند. جهان نیز به همین صورت تحول کرده است – وقتی که افراد بیشتری از Discord منفعت گیری کنند، کمبودهای حاضر در آن زیاد تر آشکار می‌بشود.»

اپلیکیشن موبایل تازه Discord یک پیشرفت بزرگ در قابلیت منفعت گیری و عملکردهای آن محسوب می‌بشود. رابط اصلاح‌شده، سیستم ناوبری پیشرفته و کارکرد بهبودیافته این نسخه علتمی‌بشود تا کاربران راحت‌تر از همیشه با دوستان خود در ربط باشند. نسخه تازه برنامه موبایل دیسکورد هم‌اکنون برای اندروید و iOS اراعه شده است.

ادامه مطلب
خرید خودروی چینی کارکرده با کمتر از یک میلیارد تومان به‌صرفه است؟ + جدول



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها