خوش آمدید

جبلی: شب‌نامه‌‌نویسی‌ باعث نمی‌شود ما از عهدی که با رهبری و مردم برای تحول بسته‌ایم کوتاه بیاییم

جبلی: شب نامه نویسی علتنمی بشود ما از عهدی که با رهبری و مردم برای تحول بسته ایم مختصر بیاییم


به نقل از ، پیمان جبلی رئیس صداوسیما در آیین گرامیداشت روز دانشجو که با گفتن «بزرگداشت ملی مقاومت» و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد ضمن تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید دانشجو اظهار کرد: امروز سپس از گذشت ۷۵ سال‌ از راه اندازی رژیم منحوس، تل‌آویو از فرودگاهی که به نام بنیان‌گذار منحوس رژیم جعلی نامگذاری کرده هر روز صدای سیلی مقاومت را می‌شنود و خون این سه شهید بزرگوار هم چنان گرم و در حال جوشش است.

او گفت: حیات این رژیم منحوس هر روز و در هر فرازی از تاریخش با خونریزی، قتل، غارت، غصب، کودک‌کشی، شکنجه و نابود کردن خانه‌های مردم همراه بوده و باید بپرسیم چه طور توانسته تا بحال در دنیا به حیات منحوسش ادامه دهد و چه شد که به گفتن یک دولت در سازمان ملل پذیرفته شد.

رئیس سازمان صداوسیما ضمن مرور برخی اظهارات مقامات رژیم اشغالگر قدس درمورد جنایاتی که در غزه مرتکب خواهد شد او گفت: ما که زجرکشیده و ستم‌کشیده رژیم صهیونیستی و آمریکا هستیم و طنین مرگ بر آمریکایمان بلند بوده چرا باید در کشورمان ثابت کنیم اسرائیل غاصب تهدیدی علیه ما و منطقه است؟ ما و شما در دانشگاه و رسانه ملی کوتاهی کردیم، اتاق فکرهای ما کجا می باشند؟ ما در روبه رو آمریکایی که از سال ۳۲ به این سو در فرازهای گوناگون باما دشمنی کرده نتوانستیم گفتمان افشا و تبیین را آنگونه که باید نهادینه سازی کنیم. نخبگان ما، دانشگاه ما و دانشگاه تهران ما کم‌کاری کرده است.

ادامه مطلب
بسته خبری صداوسیما|جزئیاتی از «ایرانگرد» جدید/ بدل باب راس به شبکه چهار می رود

جبلی در ادامه از عملیات طوفان‌الاقصی به گفتن بزرگترین عملیات فریب در تاریخ دانست که صهیونیست‌ها را به ذلت کشاند و تحقیر کرد و کشتار بیشتر از ۲۰ هزار زن و کودک و انسان بی‌گناه را رقم زد و او گفت: جبهه مقاومت ۶۰ روز است بدون یک میلی متر عقب‌نشینی در برابر جنایات اسرائیل ایستاده‌ و شروط خودش را به اسرائیل غاصب تحمیل می‌کند و رژیم صهیونیستی است که نابود می‌بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
روزی که «شهید رئیسی» به رادیو آمد_تاشکن

رئیس سازمان صداوسیما ضمن پافشاری بر این که باید امروز از  «منطقه بدون اسرائیل» سخن بزنیم گفت: رژیم غاصب نتوانسته به ۱۰ درصد از امکانات و تجهیزات مقاومت صدمه داخل کند و درحالی‌ که سناریوهای بدون حماس را بعد از جنگ در خیالاتش می‌پروراند ما باید گفتمان منطقه بدون اسرائیل را ترویج کنیم. رهبری هم از موضع پیروز درجنگ سخن می‌گویند. ما باید از فلسطین و مقاومت آنها درس بگیریم.

او گفت: ما در رسانه ملی و شما در دانشگاه باید گفتمان‌سازیِ تجهیز و تسلیح جامعه به عقل، فکر، علت، گفتمان و استدلال را پی بگیریم.

رئیس سازمان صداوسیما این چنین کتاب «متاستاز اسرائیل» به قلم کورش علیانی را معارفه کرد و او گفت: این کتاب روایت خلاقانه‌ای از شکل‌گیری رژیم صهیونیستی دارد و از نگاهی نوآورانه به اشغال فلسطین نگاه کرده است.

ادامه مطلب
جوادی با قهرمانی در جهان سهمیه المپیک را بدست آورد

جبلی در قسمت فرد دیگر از این مراسم به چند سوال نقل شده از سوی دانشجویان جواب داد و درمورد کارکرد رسانه ملی در پوشش وقایع غزه او گفت: اگر تلویزیون را در طول دوماه قبل دیده باشید برنامه‌های مختلفی در قالب‌های متنوع در این باره ساخته شده است. در سال‌های قبل هم همین‌طور بوده و روی نوشته فلسطین به طور جدی در داخل و این چنین حوزه بین‌المللی کار می‌کنیم و ۱۸ سال است که چندین خبرنگار و مستندساز حرفه‌ای، مسلط و کارکشته در غزه و کرانه باختری داشته‌ایم.

او گفت: «خضر شاهین» یکی از همین خبرنگاران است که به علت همکاری با ما و گزارش‌های افشاگرانه‌اش از قدس شریف پنج سال در زندان‌های اسرائیل به سرمی‌برد و سپس از آزادی تا به امروز در العالم فعالیت می‌کند. «اسراء البحیصی» بیشتر از ۱۶ سال است همکار ما در غزه و اولین شخصی است که ۱۰ سال قبل از تونل‌‌های حماس و مقاومت گزارش تهیه کرد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
سرپرست ریاست جمهوری داخل رشت شد_تاشکن

رئیس سازمان صداوسیما افزود: شبکه‌های غیرعرب زبان همانند پرس تی‌وی و هیسپان تی‌وی نیز فعالیت‌های قابل توجهی در پوشش وقایع فلسطین دارند. پرس ‌تی‌وی چندین دفعه از ماهواره و شبکه‌های کابلی اروپا و آمریکا و حسابش در شبکه‌های اجتماعی حذف ‌شده است؛ هیسپان‌تی‌وی و العالم هم همین‌طور و لابد آنها تاثیرگذاری شبکه‌های ما را دریافته‌اند. سه ماه پیش نوشته مورد او گفت و گو در پارلمان انگلیس برنامه «فلسطین، محرمانه‌زدایی» می بود که چه طور توانسته مقدار قابل توجهی مخاطب در آنجا جذب کند.

وی با گفتن این که جمهوری اسلامی روی ماهواره و شبکه‌های کابلی تحریم است و از شبکه‌های اجتماعی حذف می‌بشود او گفت: خبرنگارالعالم در زمان اشغال عراق توسط امریکا
به نوشته یکی از مجلات اروپایی، سرشناس‌ترین سلبریتی عراق شده می بود، چون مردم فقط العالم را از طریق فرستنده‌های زمینی می‌توانستند ببینند. ما در حد وسع و توان کار کرده‌ایم هرچند باید نارسایی‌ها را رفع کنیم.

ادامه مطلب
استعفای سرمربی نساجی مورد موافقت قرار گرفت

رئیس سازمان صداوسیما این چنین به تحکیم فکر و مقصد در برنامه‌سازی‌ها در دوره تحول اشاره و پافشاری کرد: صداوسیما کارخانه چهره‌سازی نیست و باید زمان بگذرد و برنامه‌سازی بشود تا چهره‌هایی شناخته شوند. هنگامی ما عزممان را جزم کردیم که بنای تلویزیون بر سلبریتی‌محوری نباشد باید همه جوانبش را بپذیریم. و سلبریتی سالم‌پروری را تحکیم کنیم.

جبلی در ادامه گفت: ما در را به روی هیچ هنرمندی که علاقه‌مند باشد در چارچوب‌ها و ضوابط با ما کار کند نبسته‌ایم و هرکسی هم این را بگوید خودش در را به روی خودش بسته است. چندی پیش هم یکی از  هنرمندان روی آنتن زنده تلویزیون همین‌ انتقادها را نقل کرد در حالی که داشت این انتقادها را از طریق آنتن همین رسانه گفتن می‌کرد.

وی تصریح کرد: هرگونه جوسازی، تهمت، حاشیه‌سازی، افترا، بولتن سازی و شب‌نامه‌‌نویسی علتنمی‌بشود ما از عهدی که با رهبری و مردم برای تحول بسته‌ایم مختصر بیاییم، آبرویمان را گذاشته‌ایم و در این مسیر از هیچ زخم زبان، تهمت و افترایی هم نمی‌ترسیم.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها