خوش آمدید

بسته خبری صداوسیما

بسته خبری صداوسیما| تکلیف یلدای اختصاصی تلویزیون روشن شد/برگشت «مستوران» به آنتن با خلاصه فصل اول


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، پخش فصل تازه برنامه «بگو بخند» اختصاصی شب یلدا با وجود علیرضا خمسه، یک برنامه اختصاصی به یاد مرحوم پروانه معصومی، اغاز «مستوران» از روز شنبه با یک خلاصه ۵ قسمتی که قرار است بعد از آن فصل دوم پخش خود را اغاز کند و این چنین پخش یک دوبله تازه از شبکه چهار سیما، زیارت مجازی حرم امام حسین(ع) و برنامه «ام ابیها» از شبکه قرآن و معارف به همراه جزئیات در ادامه آمده است:

پخش فصل تازه برنامه بگو بخند اختصاصی شب یلدا

فصل تازه برنامه بگو بخند با ۲ تکه اختصاصی شب یلدا از شبکه نسیم پخش می بشود.

در فصل تازه برنامه بگو بخند نسبت به فصل اول تغییرات ساختاری صورت گرفته است، جدای از قسمت مسابقه و استعدادیابی، وجود افراد نقل و شناخته شده به گفتن مهمان، بازی‌های سرگرم کننده با تماشاگران، قسمت‌های نمایشی و … به این برنامه اضافه شده است.

ترکیب داوران قسمت استعدادیابی علیرضا خمسه، نعیمه نظام دوست ، شهرام شکیبا و شهاب عباسی است.

خلاصه فصل اول «مستوران» در ۵ تکه پخش می‌بشود

خلاصه فصل اول سریال «مستوران» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و سیدجمال سیدحاتمی در ۵ تکه از ۱۸ آذرماه هرشب ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

ادامه مطلب
«بادیگارد» با چند فیلم سینمایی تازه در آخر هفته تلویزیون

حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی، یدالله شادمانی، جواد انصافی، قربان نجفی، محمد اشکانفر، حمیدرضا معدنکن، الهه خادمی، عبدالرضا نصاری، ناصر علی پاشا و علی دهکردی از جمله بازیگران فصل اول «مستوران» بودند که تابستان ۱۴۰۱ در ۲۶ تکه روی آنتن رفت.

سری تازه سریال «مستوران» به کارگردانی سید علی هاشمی که عاشقانه‌ای برگرفته از قصه‌ها و افسانه‌های کهن ایرانی است، از ۲۸ آذرماه از شبکه یک سیما پخش می‌بشود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

«مستوران» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در استودیو بادبان تهیه و تشکیل شده است.

«خط سوم» با یادی از پروانه معصومی

تازه ترین تکه از برنامه «خط سوم» با یادی از مرحومه پروانه معصومی، امشب روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

برنامه «خط سوم» در تازه ترین تکه خود که «پرده آخر پروانه» نام دارد، با محوریت نزاع بر سر شمایل زن ایرانی در سینما و تلویزیون میزبان شیما عالی (کارشناس ارشد سینما و ادبیات نمایشی) و داریوش پشتیبانی (کارگردان) خواهد می بود.

به بهانه درگذشت بانوی هنرمند کشورمان مرحومه پروانه معصومی، درخصوص زندگی این بانوی هنرمند و نقش‌آفرینی‌های بی‌بدیلشان در آثار متعدد تلویزیونی و سینمایی با مهمانان برنامه او مباحثه خواهد شد.

پروانه معصومی متولد ۱۳۲۳ در یکی از محله‌های قدیمی تهران به نام محله دانشگاه تهران می بود و تحصیلاتش را در عرصه زبان‌های خارجی به سرانجام رساند. اولین توانایی جدی پروانه معصومی سپس از انقلاب مربوط به سال ۶۳ و بازی در فیلم «گلهای داوودی» ساخته رسول صدرعاملی می بود و سریال «کوچک جنگلی» به کارگردانی بهروز افخمی در سال ۶۶ اولین توانایی بازیگری او در دنیای تلویزیون محسوب می‌شد که در نقش جواهر در این سریال ایفای نقش کرد اما بازی در سریال امام علی(ع) نقطه عطفی در کارنامه بازیگری‌اش می بود. در کارنامه کاری این بانوی هنرمند از سال ۵۱ تا ۹۷ نزدیک به ۳۳ فیلم سینمایی به ثبت رسیده است و از سال ۶۳ تا ۹۷ در ۲۱ سریال به ایفای نقش پرداخته بودند.

ادامه مطلب
تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

جوایز و تقدیرهایی که این بانوی هنرمند در طی سال‌های فعالیت در وادی هنر موفق به کسب آن شده بودند عبارت هستند از: «برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم گل‌های داوودی از سومین جشنواره فیلم فجر»، «برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم جهیزیه برای رباب از ششمین جشنواره فیلم فجر»، «تشکر در جشنواره عمار سال ۹۳ برای بازی در فیلم مختصر اشک مادر» و «تقدیر در هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در سال ۹۸ به پاس سالها فعالیت ایشان در وادی هنر». این بازیگر پیشکسوت کشورمان در ششم آذر دارفانی را وداع او گفت.

«خط سوم» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدیزدان ملک‌آبادی و سردبیری و اجرای سحر دانشور است که تازه ترین تکه آن، چهارشنبه ۱۵ آذر ساعت ۲۳:۲۰ روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن روز سپس ساعت ۱۳:۳۰ است.

ادامه مطلب
حزب‌الله تصاویر حملات امروز به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را منتشر کرد

بازپرس «ویستینگ» قاتل سریالی را به شبکه چهار برد

سریال «ویستینگ» با گویندگی ۳۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد. این سریال در گونه جنایی و درام محصول نروژ در سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه چهار سیما پخش بشود.

مدیر دوبله این سریال ناهید امیریان است. رضا آفتابی، مهرخ افضلی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، شهراد بانکی، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، امیر حکیمی، مونا خجسته، سیما رستگاران، شیرین روستایی، آرزو روشناس، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، نرگس فولادوند، حسن کاخی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، علی منانی، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، صنم نکواقبال و ناهید امیریان این تاثییر را دوبله کرده‌اند.

این سریال درمورد ویلیام ویستینگ بازپرس قسمت جنایی است که با دو پرونده سخت جنایی روبروست. یکی راجع به قاتلی سریالی و فرد دیگر راجع به ناپدید شدن دختری جوان. در این مسیر دختر او، لینا که خبرنگار مجله است به پدرش برای حل کردن پرونده‌ها به طور غیر مستقیم پشتیبانی می‌کند.

این مجموعه با دیدی کاملاً فنی و کارآگاهی توسط یک افسر قبل دایره‌ جنایی در نروژ نوشته شده است. این نگاه فنی با افزوده شدن نگاهی داستانی در بطن حوادثی که در مناطق برف پوش نروژ رخ می‌دهد، رنگ و بوی کاملا موزون و مدام‌ای به داستان داده است. احتمالا در نگاه اول، تماشاگر را به یاد سریال «فارگو» بیندازد، یقیناً زیاد تر به لحاظ مکان رخ دادن داستان وگرنه پیرنگ‌ها متفاوت می باشند. در کل، می‌توان سریال را نمونه‌ موفقی از یک مجموعه جنایی دانست که می توان به راحتی علاقه مندان به این ژانر را جذب و سرگرم کند. این سریال پرخرج ترین سریال ساخته شده در نروژ تا به امروز است.

ادامه مطلب
قرمزها شاکی‌ترین تیم لیگ در نیم فصل می باشند

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این تاثییر را بر مسئولیت داشته و بعد از طی مرحله های تایید و تخصیص (اشکار شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه مهم را تهیه و فراهم کرده و اکنون بعد از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است بعد از آماده سازی از شبکه‌ی چهار سیما، برای مخاطبان پخش بشود.

پخش برنامه «ام ابیها» از شبکه قرآن

برنامه «ام ابیها» به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

در اغاز شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (س) شبکه قرآن و معارف سیما برنامه «ام ابیها» را برای علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت پخش می‌کند.

برنامه ۱۰ قسمتی «ام ابیها» از روز شنبه ۱۸ آذر هر شب ساعت ۱۹ بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

علی علیپور مهمان برنامه «فوتبال ۱۲۰» می‌بشود

همزمان با پخش تکه یازدهم از برنامه «فوتبال ۱۲۰»، علی علیپور مهمان اختصاصی این برنامه تلویزیونی می‌بشود.

ادامه مطلب
مسعود اسکویی درگذشت - تسنیم_تاشکن

همزمان با پخش تکه یازدهم از سری تازه برنامه تلویزیونی «فوتبال ۱۲۰» با نوشته «بازدید مسابقات لیگ‌های معتبر اروپایی»، علی علیپور لژیونر فوتبال کشورمان، به گفتن  مهمان اختصاصی در این تکه از برنامه وجود می‌یابد.

ستاره ایرانی «ژیل ویسنته» با گذر از دوره طویل صدمه دیدن خود، این هفته روبه رو «اسپورتینگ لیسبون» به میدان رفت و کارکرد قابل توجهی از خود نشان داد.

علی علیپور، مهاجم محبوب پرسپولیسی‌ها سپس از زمان‌ها مهمان یک برنامه تلویزیونی خواهد می بود تا به سؤالات مخاطبان درمورد موضوعات گوناگون از جمله آینده خود در فوتبال اروپا جواب دهد.

پیش از این «اندی رنشاو» پزشک لیورپول، «مارتی روییز» مدیر رسانه‌ای تیم خیرونا و «دنیس اکرت» لژیونر ایرانی در سری تازه برنامه تلویزیونی «فوتبال ۱۲۰» وجود یافتند.

فصل تازه برنامه تلویزیونی «فوتبال ۱۲۰» به تهیه‌کنندگی پویا خسروی و با اجرای حافظ کاظم‌زاده، پنجشنبه هر هفته ازساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه ورزش می‌رود.

زیارت مجازی حرم امام حسین(ع) در شبکه قرآن

برنامه «یا کاشف الکرب» پنج شنبه شب ها به طور زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌بشود.

برنامه «یا کاشف الکرب» با مقصد زیارت مجازی حرم مطهر امام حسین (ع) و حرم مطهر حضرت عباس(ع)، برای دلدادگان مکتب عصمت و طهارت بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
این برنامه به طور زنده پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۲ از کربلای معلی پخش می بشود.

«یا کاشف الکرب» با اجرای «محمدهادی صلح جو» از مجریان حوزه قرآنی به روی آنتن می‌رود.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها