خوش آمدید

بررسی چالش‌های دارویی ایران و هند/ از مواد اولیه تا صادرات دارو - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بازدید چالش‌های دارویی ایران و هند/ از مواد اولیه تا صادرات دارو – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، محمد پیکانپور، در سفر به هندوستان ضمن بازدید از شرکت‌های فعال در حوزه دارو و نمایشگاه CPHI، نشست‌هایی را با تولیدکنندگان و بازرگانان فعال در حوزه انتقال دارو و تکنولوژی برگزار کرد.

وی این چنین در دیدار با سفیر ایران در هند، با اهمیت ترین موضوعات دارویی بین این دو سرزمین را مورد بازدید قرار داد.

پیکانپور این چنین ضمن او مباحثه با شرکت‌هایی که بیشترین سهم را در فراهم نیازهای دارویی ایران دارند، در نشست مشترک با وزارت فراهم هند و حوزه ملی قیمت گذاری دارویی این سرزمین وجود اشکار کرد.

در این نشست مسائل مربوط به قیمت‌گذاری، فراهم صادرات، واردات و چالش‌های حاضر در حوزه انتقال دارو بین ایران و هند مورد بازدید قرار گرفت.

مدیرکل امور دارو و فرآورده‌های تحت کنترل سازمان غذا و دارو، نشست مشترکی نیز با مسئولان CDSCO (مرکز ثبت فرآورده‌های دارویی، رصد و تنظیم‌گری کیفیت دارو هند) برگزار کرد.

ادامه مطلب
منصور، ضد و شماره 10 در آخر هفته تلویزیون_تاشکن
آخرین مطالب

در این جلسه چالش‌های کیفی بین ایران و هند در حوزه محصولات دارویی و مواد اولیه مورد بازدید و او مباحثه قرار گرفت و مقرر شد همکاری بین دو سرزمین گسترش اشکار کرده و این همکاری با یک نقشه کار اشکار جستوجو بشود.

متن تفاهم‌نامه فی مابین دو سرزمین در این سفر نهایی و آماده امضا شد.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها