خوش آمدید

ترکیب پرسپولیس مقابل النصر مشخص شد

پرسپولیس امشب با غیرت فقط می‌تواند صعود کند!


سرخپوشان پایتخت در حالی خود را برای این دیدار آماده کردند که برای صعود بی چون و چرا از گروه خود نیاز به بردن الدحیل دارند. شاگردان یحیی گل محمدی با جمع آوری هشت امتیاز از پنج دیدار قبلی خود رتبه دوم جدول را در اختیار دارند.

یحیی گل محمدی با آگاهی کامل از اتفاقات فوتبالی در نشست خبری قبل از این دیدار گفت هیچ چیزی جز پیروزی از دیدار سی اُم این تیم روبه رو نماینده قطر نمی‌خواهد.

سرخ‌ها فارغ از نتیجه بازی‌های دیگر با بردن الدحیل جشن صعود در ورزشگاه می‌گیرند که به گمان زیادً یکدست سرخ خواهد می بود.

سرخپوشان اگر به تساوی روبه رو الدحیل برسند، ۹ امتیازی خواهند شد و در دو صورت به مرحله یک‌هشتم نهایی آسیا می‌رسند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
صدا و سیما درباره حواشی یک برنامه زنده تلویزیونی بیانیه داد

ابتدا تساوی پاختاکور روبه رو الفیحا عربستان در گروه A خواهد می بود. در این صورت ازبک‌ها هشت امتیازی خواهد شد و امتیاز کمتری نسبت به پرسپولیس خواهند داشت و حالت دوم، برتری الفیحا عربستان روبه رو پاختاکور با تفاضل گل مثبت یک گل و اگر این اتفاق رخ بدهد، الفیحا ۹ امتیاز با تفاضل گلِ صفر خواهد داشت و پرسپولیس هم با تساوی برابر الدحیل ۹ امتیازی می‌بشود و تفاضل گل مثبت یک دارد و شرایط بهتری نسبت به الفیحا و السد، تیم‌های دوم در گروه A و B اشکار می‌کند.

اگر الفیحا با دو گل یا زیاد تر از سد پاختاکور عبور کند و پرسپولیس متوقف بشود، در این صورت سرخپوشان همراه با السد قطر حذف خواهند شد.

یحیی گل محمدی برای انتخاب ترکیب مهم تیمش نه تنها مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری و یاسین سلمانی را در اختیار ندارد بلکه صدمه دیدن مجدد امید عالیشاه علتخروج او از لیست بازیکنان شد تا جایگاه خود را در ترکیب مهم هم از دست بدهد.

ادامه مطلب
اغاز مطرح کنترل هپاتیت B از پاییز ۱۴۰۳ - تاشکن

الدحیل نیز ستاره خود فلیپ کوتینیو را به علت صدمه دیدن و سمدو را برای محرومیت در اختیار ندارد اما قطعا بازیکنانی همچون مایکل اولونگا می‌توانند دفاع پرسپولیس را آزار دهند.

اکنون سرخ‌ها فارغ از هر اتفاق حاشیه‌ای باید الدحیل را ناکامی دهند تا نه تنها جشن صعود بگیرند بلکه جریمه ۱۰ درصدی قراردادهای فصل جاری خود را نیز پاک کنند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها