خوش آمدید

فواید دویدن در هوای سرد بیشتر است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

مزایا دویدن در هوای سرد زیاد تر است – تاشکن

به نقل از خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، هوای سرد می‌تواند به دوندگان پشتیبانی کند چربی بیشتری بسوزانند، وزن بیشتری کم کنند و به طور کلی حس سلامتی کنند.

دکتر «جاشوا بلومگرن»، استادیار مرکز پزشکی دانشگاه راش در شیکاگو، او گفت: «الزام ندارد در آب و هوای سرد دوندگان در داخل خانه بمانند و من بیمارانم را تشویق می‌کنم که با خیال راحت به دویدن در فضای باز ادامه دهند. ورزش دارو است، حتی در زمستان.»

بلومگرن او گفت: «دویدن در هوای سرد استرس گرمایی کمتری را بر بدن تشکیل می‌کند که می‌تواند دویدن در زمستان را آسان‌تر از دویدن در تابستان کند. دمای بالاتر بدن با افزایش فعالیت و سختی بر قلب، ریه‌ها و متابولیسم مرتبط است.»

بلومگرن گفت: «این چنین دویدن در زمستان می‌تواند متابولیسم را افزایش دهد.»

ادامه مطلب
مطلب های تسلیت رؤسای صدا و سیما و ساترا_تاشکن

بلومگرن او گفت: «شواهد علمی این چنین مشخص می کند که ورزش در دمای سرد می‌تواند به تبدیل چربی سفید “بد” به چربی قهوه‌ای “خوب” پشتیبانی کند. چربی سفید می‌تواند علتالتهاب و مقاومت به انسولین بشود، در حالی که چربی قهوه‌ای بافت متابولیکی است که به سوزاندن کالری پشتیبانی می‌کند.»

بلومگرن افزود اما حتی سخت‌ترین دوندگان هوای سرد نیز باید در طول موج‌های سرمای زیر صفر در داخل خانه بمانند و همیشه در بیرون از منزل نسبت به علائم سرمازدگی هوشیار باشند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها