خوش آمدید

تصادفات منجر به فوت

عابران پیاده نیز در تصادفات تبدیل فوت تقصیر کار می باشند


بر پایه اظهارنظر سرهنگ «رابعه جوانبخت»، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، عابران پیاده نیز در تصادفات تبدیل فوت تقصیر کار شناخته خواهد شد. این حرف های خط بطلانی بر این باور نادرست عمومی است که در تصادفات رانندگی، همیشه راننده ماشین تقصیر کار شناخته می‌بشود.

بر پایه اظهارنظر سرهنگ جوانبخت در او مباحثه با خبرگزاری مهر، ۴۵ درصد از تصادفات عابران پیاده تبدیل فوت می‌بشود. در برخی از این تصادفات، عابران پیاده نیز تقصیر کار می باشند. اگر عابر پیاده از محل‌های ممنوعه تردد مطابق آیین‌نامه عبور کند، بخشی از تقصیر بر مسئولیت او خواهد می بود.

سرهنگ جوانبخت در رابطه مقدار تلفات عابران پیاده در تصادفات رانندگی او گفت: «مسئله مهم در این قضیه این است که ۴۵ درصد از متوفیان عابر پیاده در شهر تهران تقصیر کار شناخته شده‌اند. تقصیر کار‌بودن عابران پیاده در ترسیم کروکی‌های تصادفات توسط افسران پلیس راهور به ثبت رسیده است. عابرین پیاده ما در برخی موارد زیاد بی‌احتیاط می باشند و این آمار به‌خوبی این نوشته را مشخص می کند.»

ادامه مطلب
تعدیل گسترده نیروی کار در شرکت نایکی_تاشکن

سهم تقصیر عابران پیاده در تصادفات تبدیل فوت

بر پایه آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، طی‌کردن مسیر عرض خیابان‌ها، بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و هرگونه مسیر عبور وسایل موتوری ممنوع است. عابران پیاده بایستی تنها از مسیرهایی که برای عبور آن‌ها تعیین شده، گذر کنند. این مسیرها شامل خط‌کشی اختصاصی عابر پیاده یا پل‌های هوایی می باشند. بااین‌حال، همان گونه که در محیط شهرها و خیابان‌ها می‌بینیم، تعداد بسیاری از عابران پیاده نسبت به قانون بی‌دقت می باشند و از نزدیک‌ترین مسیر ممکن عبور می‌کنند. در این چنین مواقعی، عابر پیاده در تصادف تقصیر کار شناخته می‌بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
این مرد دست فلسطینی ها را پُر کرد + عکس
عابران پیاده نیز در تصادفات تبدیل فوت تقصیر کار می باشند ۱۴

نوشته تصادف با عابران پیاده و تصادفات تبدیل فوت با افزایش مبلغ دیه اهمیت تعداد بسیاری یافته است. طی چند سال تازه، تعداد بسیاری از افراد تلاش کرده‌اند تا با صحنه‌زنی، عمل به تشکیل تصادف و دریافت دیه کنند؛ موضوعی که علتشده است تا پلیس و شرکت‌های بیمه، قوانین تصادفات رانندگی را به رانندگان و عابران پیاده گوشزد نمایند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها