خوش آمدید

مسی جدید متولد شده است؟

مسی تازه متولد شده است؟


منچسترسیتی اتفاق تیم ملی آرژانتین در جام جهانی زیر ۱۷ سال را زیر نظر گرفت.

ادامه مطلب
واکنش جبلی به فاجعه غزه/به زودی خبر محو اسرائیل از صحنه روزگار را پخش می کنیم


به نقل از

خبرگزاری موج


به نقل از دیلی میرور،  منچسترسیتی امیدوار است رابطه خوبی که با باشگاه ریورپلات دارد ، به‌این تیم انگلیسی پشتیبانی کند تا ستاره جام جهانی نوجوانان را به خدمت بگیرد.

لقب ” لیونل مسی تازه” برای کلودیو اچه‌وری علتشده است تا زیاد از تیم‌های بزرگ دنیا از الان آماده جذب این ستاره شوند. این نوجوان در حالی که آرژانتین به نیمه نهایی رسید،  ستاره مهم تیمش در جام جهانی نوجوانان در اندونزی می بود. در نهایت تیم ملی آرژانتین در نیمه نهایی در ضربات پنالتی برابر آلمان ناکامی خورد و در دیدار رده بندی نیز به مالی باخت تا چهارم بشود.

سیتی رابطه خوبی با ریورپلات دارد و قبلا نیز توانسته است خولیان آلوارس را از این تیم خریداری کند. رئال مادرید، بارسلونا، پاری سن ژرمن و یوونتوس نیز به جذب این ستاره جوان آرژانتینی ابراز علاقه کردند و خواستار جذب او شدند. 

ادامه مطلب
شجاع خلیل‌زاده در خطر محرومیت_تاشکن

تیم‌های آلمان و فرانسه در بازی فینال رقابت‌های جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی به مصاف هم رفتند که‌این دیدار با تساوی دو بر دو به آخر رسید. در ضربات حساس پنالتی آلمان با نتیجه ۴ بر ۳ برنده شد تا برای اولین بار گفتن قهرمانی در این تورنمنت را جشن بگیرد.

تیم ملی فوتبال ایران نیز توانست به گفتن یکی از بهترین تیم‌های سوم راهی دور حذفی جام جهانی بشود ولی در این مرحله با ناکامی برابر مراکش در ضربات پنالتی حذف شد.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها