خوش آمدید

همکاری پستکس با افغانستان

مرکز نوآوری پست و لجستیک «پستکس» راه‌اندازی شد


مرکز نوآوری پست و لجستیک پستکس ۹ آذر۱۴۰۲ افتتاح شد. در جریان این اتفاقات دو قرارداد بین‌المللی و داخلی نیز در خصوص «صادرات تکنولوژی خدمات پستی» و «بیمه تکمیلی مرسولات پستی» منعقد شد.

به نقل از دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی پستکس، این مرکز نوآوری با دریافت مجوز از مرکز نوآوری پست و لجستیک پیشرفته تحت نظارت وزارت ارتباطات و کسب پروانه خانه خلاق پست و لجستیک پیشرفته افتتاح و راه اندازی شد.

طی این اتفاقات دو قرارداد بین‌المللی و داخلی نیز منعقد شد. قرارداد اول در خصوص صادرات تکنولوژی خدمات پستی به شرکت «شهیرپست» افغانستان به نمایندگی از صنعت پست افغانستان می بود. طی این قرارداد مقرر شد پستکس کلیه نیازهای فنی و برنامه‌نویسی شهیرپست را طی ۱۰ سال انجام دهد و کلیه مرسولات ارسالی به افغانستان و دریافتی از این سرزمین از طریق شعب پستکس و با منفعت گیری از توانایی شرکت ملی پست از سراسر ایران صورت پذیرد.

ادامه مطلب
برنامه جناب خان و فرزاد حسنی در 1403/ دورهمی برمی گردد؟_تاشکن
مرکز نوآوری پست و لجستیک «پستکس» راه‌اندازی شد ۱۹

قرارداد دوم در خصوص فراهم خسارت و بیمه تکمیلی مرسولات پستی در ایران بین «بابک عقیلی نسب» مدیرعامل پستکس و «عبدالرسول عطایی»، معاون اجرایی بیمه سامان منعقد شد.

در این اتفاقات این چنین از آخرین دستاورد تجاری پستکس وامنیتو در راه اندازی خدمات پستی امن بر روی سایت دیوار برای منفعت گیری میلیون‌ها ایرانی جهت تشکیل خرید و فروش امن رونمایی شد.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری پستکس، نماینده معاونت علمی ریاست جمهوری از ستاد اقتصاد دیجیتال، نماینده وزارت ارتباطات از معاونت نوآوری و فناوری این وزارت خانه، مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان مرکزی، نماینده پارک علم و فن آوری استان مرکزی، مدیر کل استان مرکزی، مدیر ارشد لجستیک دیجی اکسپرس، مدیر کل گمرکات استان مرکزی و مدیر کل صمت استان مرکزی وجود داشتند.

ادامه مطلب
«جومونگ3» به زودی روی آنتن تلویزیون/ اواخر زمستان یا نوروز؟

طی این اتفاقات لیالی مدیر عامل و قادری عضو هیئت رئیسه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به طور آنلاین سخنرانی کردند.

مرکز نوآوری پستکس
مرکز نوآوری پست و لجستیک «پستکس» راه‌اندازی شد ۲۰

آشنایی با مرکز نوآوری پستکس

مرکز نوآوری پستکس به همراه کافه فناوری “weekend” دارای ۱۲ اتاق اختصاصی ۲ اتاق با ۱۱ میز اشتراکی و یک فضای مدرن با امکانات ویدئووال صوتی و ۲۵ میز اشتراکی در این فضا و کافه برای پذیرایی از استارتاپ‌های مقیم این مرکز نوآوری است.

این مرکز نوآوری دارای حیاطی به وسعت ۶۰۰ متر مربع و امکانات پارکینگ برای ۷ خورواست و فضای کافه weekend امکان پذیرایی از ایونت‌هایی با ۸۰ مهمان را دارا است. این چنین این مرکز دارای یک اتاق VIP با امکان پذیرایی از یک جلسه ۱۵ نفره است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
اتحادیه جهانی کشتی: ایران سرانجام به جایگاه خود بازگشت

گفتنی است پستکس با مجوزشتابدهی تا کنون در ۶ استارتپ اندوخته گذاری کرده است که شامل شیپیتو، شاپکس، پستکس، امنیتو، پیک هاب و پودو است که هم اکنون همه انها در همین مرکز نوآوری مستقر می باشند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها